תקשורת ומדיה

נחשף החוזה האסטרונומי של כוכב הכדורגל ליונל מסי: כמה הוא מרוויח?

באל מונדו דפורטיבו פרסמו היום את החוזה האסטרונומי שמרוויח כוכב הכדורגל ליונל מסי. השחקן חתום על חוזה בסך כ-555 מיליון יורו למשך ארבע עונות בעסקה שהופכת אותו לספורטאי המרוויח ביותר בעולם
ארנולד נטייב |  1
ליונל מסי (צילום פייסבוק/ Leo Messi)
החוזה שהורס את ברצלונה? ב-"אל מונדו דפורטיבו" פרסמו היום (ראשון), את החוזה האסטרונומי שמרוויח כוכב הכדורגל ליונל מסי.  על פי הדיווחים, השחקן חתום על חוזה בסך כ-555 מיליון יורו (כ-2.2 מיליארד שקל), למשך ארבע עונות בעסקה שהופכת אותו לספורטאי המרוויח ביותר בעולם. 
העיתון הספרדי מדווח כי הוא נחשף לחוזה שחתם מסי בשנת 2017 בקבוצת הכדורגל הקטלונית. על פי החוזה, השכר של מסי יכול להגיע ללמעלה מ-138 מיליון יורו בעונה אחת עם תוספת בונוסים. 
יחד עם זאת, מסי יצטרך לשלם לרשות המיסים בספרד כמחצית מהשכר שקיבל בחוזה העתק. בעבר, מסי נקשר למספר פרשיות שקשורות בהעלמת מס: בשנת 2017, בית המשפט בספרד הטיל כ-21 חודשי מאסר על הכדורגלן ואביו לאחר שהואשמו בהעלמת מס בגובה 4.1 מיליון יורו בין השנים 2007-2009. בסופו של דבר, הכדורגלן לא ישב מאחורי סורג ובריח אלא אולץ לשלם קנס קספי גבוה שנאמד ב-3.7 מיליון יורו. 
ההדלפה של החוזה ככל הנראה מגיעה מאחד המועמדים לתפקיד הנשיא של קבוצת הפאר הספרדית. ליונל מסי צפוי לעזוב את הקבוצה בסוף העונה, כאשר החוזה שלו יגמר כאשר פריס סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי חולמות להנחית את הכוכב הארגנטינאי בקבוצתם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא שווה את הכסף.
    אורי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא מכניס לבארסה הרבה יותר כסף ממה שהיא מוציאה עליו ובלעדיו היא הייתה בקושי קבוצת מרכז טבלה.
    סגור