תקשורת ומדיה

"וונדר וומן 1984" רשם את נתוני הפתיחה הטובים ביותר בתקופת הקורונה, גל גדות תככב בסרט שלישי

על אף שלא עמדה בתחזיות שהיו אופיטמיות במיוחד והכניס פחות מהסרט הקודם בסדרה, הכוכבת הישראלית תתוגמל על ההצלחה היחסית שהציבה את הסרט עם הכנסות מכובדות שהציבו אותו במקום הראשון בתקופת המגיפה עם 85 מיליון דולר ברחבי העולם
כפיר אדר |  1
גל גדות (צילום מסך יוטיוב: Movie Clips, Pixabay)
על אף שנרשמה אכזבה קלה והייתה ציפייה שהמספרים יהיו אפילו גבוהים יותר, "וונדר וומן 1984" בכיכובה של גל גדות, עומד בראש טבלת שוברי הקופות בארה"ב עם אומדן של כ-16.7 מיליון דולר - הרבה מתחת ל-100 מיליון דולר ואף יותר שקודמו בסדרה הרוויח בשנת 2017, אך מספיק כדי להפוך אותו לבכורה הטובה ביותר לסרט בעידן הקורונה.
סרט ההמשך, שנחת בקופות הבינלאומיות לפני שבועות, הכניס עוד 68.3 מיליון דולר מעבר לים מאז ששוחרר לאקרנים, ההכנסה הגבוהה ביותר הגיעה מסין. מה שהביא את כלל ההכנסה העדכנית של גדות והסרט בו היא מככבת ל-85 מיליון דולר. כתוצאה מהצלחת הסרט, דווקא בתקופה הקשה, אולפני האחים וורנר הודיעו כי יפיקו סרט שלישי בסדרה.
"וונדר וומן 1984" - בכיכובם של גדות, כריס פיין, קריסטן וויג, פדרו פסקל, רובין רייט וקוני נילסן - הופיעה במקביל לראשונה ב-HBO Max, המדווחת כי היא נצפתה על ידי: "כמעט מחצית ממנויי הקמעונאית של הפלטפורמה שצפו בסרט בסרט יום יציאתו ושעות הצפייה ביום הבכורה של הסרט היו גבוהים במיוחד בהשוואה ליום טיפוסי בחודש הקודם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מטעה
    אילן 12/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    " נתוני הפתיחה הטובים ביותר בתקופת הקורונה" הרי אין כמעט בעולם בתי קולנוע פתוחים או הקרנות של סרטי קולנוע בסטרימינג. אז גם אם אשדר סרט עצמאי ביוטיוב הוא יגיע די גבוה. בכל מקרה הסרט ברמה נמוכה מאוד - כיאה לכמעט כל סרטי DC בשנים האחרונות.
    סגור