תקשורת ומדיה

רביב דרוקר: "עוול לליאת בן ארי; ביביסטים רצים לתקשורת כדי שייראה שיש להם משהו"

דרוקר יצא בחשבון הטוויטר שלו כנגד הסערה התקשורתית סביב עבירת הבנייה שביצעה לכאורה עו"ד ליאת בן ארי, ורמז כי מדובר בניסיון להשחיר את דמותה הציבורית של התובעת במשפט נתניהו

ניר קומם |  68
רביב דרוקר, ליאת בן ארי (צילום ויקיפדיה, טוויטר/ליאת בן ארי)
רביב דרוקר, הפרשן המדיני של חדשות 13, צייץ בחשבון הטוויטר שלו כנגד העיסוק הנרחב בסיפור הרחבת הבנייה שנעשה לכאורה בניגוד לחוק בביתה של ליאת בן ארי, התובעת במשפט נתניהו מטעם פרקליטות המדינה, וכתב: "קשה לתאר איזה עוול נעשה לליאת בן ארי בסיפור של הבית בראש העין ו'עבירת הבנייה' שכביכול נעשתה. שום עבירת בנייה. ההיפך. ביביסטים מהמניעים הכי זרים מונעים ממנה ומעוד משפחות לקבל את ההיתר שמגיע להם וכמובן שרצים מהר לתקשורת כדי שייראה כאילו יש משהו".
מוקדם יותר היום, פורסם באייס כי התובעת במשפט נתניהו, עו"ד ליאת בן-ארי, זומנה לחקירה בעיריית ראש העין בחשד לעבירת בנייה שבוצעה לכאורה ללא היתר, בבית שפוצל ליחידת דיור ללא אישור, מה שעשוי להיחשב עבירה פלילית. החקירה תיערך במחלקה המשפטית של עיריית ראש העין, שימוע נגדה צפוי בתחילת ספטמבר. פרקליטות המדינה פנתה לפני כשבוע לראש עיריית ראש העין ודרשה שלא יתערבו בנושא ליאת בן ארי כדי לשמור על עצמאות התביעה הפלילית.

בהמשך לעיסוק בהליך המשפטי כנגד בן ארי, העיתונאי חן מענית פרסם כי עיריית ראש העין החליטה לאשר את בקשת עו"ד ליאת בן ארי לפיצול דירתה, כפי שהיא מאשרת בקשות רבות דומות בנושא.
 
תגובות לכתבה(68):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 57.
    שמאל
    איתן 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דרוקר הוא למעשה "דרק"
    סגור
  • 56.
    פה הפאק של השמאל שלא רואה נגעי עצמו.
    יעקב 08/2020/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חסודים וצדקנים עד שנוגע בהם ומכשירים כל שרץ .
    סגור
  • 55.
    על כל אחד אפשר למצוא משהו
    גל 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תלוי כמה מוכנים להשקיע בלחפור לתוך החיים של אדם והאמצעים העומדים לרשותך כדי להשיג את המידע הזה. בינתיים מי שמעורב בפלילים, ולא בזוטות, אלה חברי מפלגת הליכוד וראשם מוביל ברמת החומרה.
    סגור
  • דין פרוטה כדין מאה (ל"ת)
    יערי 08/2020/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 54.
    דרוקר. נשגב מבינתי מה ומי מניעים אותך ? (ל"ת)
    עמוס 08/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 53.
    גם אני רוצה
    עוזי 08/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני רוצה לפצל בראש העין את הדירה שלי לארבע יחידות דיור . אולי גם אני יכול לפנות ישירות לראש העיר ?!?!?!
    סגור
  • 52.
    דרוקר מנסה לגמד דבר גדול
    מאיר 08/2020/16
    הגב לתגובה זו
    7 0
    יש שם יותר מעבירה פלילית אחת קודם לא קיבלתה אישור אסור להתחיל לשפץ 2 היא קנתה אדמה במחיר מוזל בדרך של מירמה ופמניסטית כמוה חתמה לבעלה בלי לדעת על מה היא חותמת כמה קטן דרוקר היא מנסה לאיים אם לא יאשרו לה את ההיתר בניה ולא עד שיאשרו לה
    סגור
  • 51.
    מר דרוקר המעוות כמה סימני שאלה עולים בעיקבות כתיבתך
    427 08/2020/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אך באמת אין צורך שתענה על שאלות אלו הרי כל תובותיהין הן שינאתך לנתניהו ולימין ככללו , העיניין שאתה חייב להבין מהסיפור של בן ארי ובעלה שהיא בתור אשת משפט אשר גם תובעת במשפט כלכך מתוקשר, שאין לה לאן לברוח מהשחיתות שלה עצמה וגם השופט במשפט יבין שקיים כאן ניגוד עיניינים בין התובעת לחוק . כך שפסול ובזוי שכך ימשיך להיתנהל כל דבר במדינה כי כולם מושחתים או שכך ימשיך להיתנהל כי כולם מושחתים וזה פיתאום בסדר שחיתות של אחד על פני האחר בייחוד עם הוא מזוהה עם צד מסויים במפה הפוליטית.
    סגור
  • 50.
    דרוקר עיתונאי קטן שלי. (ל"ת)
    אלה 08/2020/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • ליאת בן ארי
    אסנת 08/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלואי שעל ביבי תגן כמו שאתה מגן על ליאת בן ארי,דרוקר אולי תספר לנו מה עם רות והשותף שלה עו"ד דודו פישר??? אם זה היה ביבי או אחד מבני משפחתו לא הייתם מניחים לו דקה אחת אבל בעניין הזה כולם שותקים .
    סגור
  • הוא בינתיים מעורב בתיקים הרבה יותר משמעותיים
    גל 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם בתחום הנדלן, מעוניין שיממנו את ביתו, וישפצו על חשבון המדינה. גם מעון רשמי שעלותו עלתה עשרות מיליונים, גם בגלל עיכובים של שנים.
    סגור
  • 49.
    החשדות ביחס לבן ארי חייבים להחקר.
    יעקב 08/2020/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אין ספק שהחשדות ביחס לליאת בן ארי חייבים להחקר.ומה זה אומר? זה אומר:שניקוי אורוות כללי כולל את הפרקליטות. ואם חובה לנקות את הפרקליטות אז משמעו שחובה לא לנקות את הזוהמה שבפוליטיקה?! זה כמו לומר שמשום שיש שוטרים מושחתים אז אסור להאבק בפשיעה.
    סגור
  • 48.
    ציפי
    ציפי מיכאלי 08/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אביב דרוקר האינטרסים שלך ברורים ומגמתיים . אינך מתנהג כעיתונאי לא מוציא הכל הידוע בלי שום התכוננות. דברת בעבר כעורך דין ולא סיימת לימודי משפטים ולצערי הרב אתה גם לא עיתונאי הוגן . מגמתי אינטרסנטי
    סגור
  • 47.
    עוול
    יוסי 08/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לנתניהו לא עשית עוולעיתונאי עלוב שכמוך
    סגור
  • 46.
    כספית עיתונאי מטעם.
    דודודו 08/2020/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שוב מנסים עיתונאים להקל ראש ולהמעיט מאוד בעברות של חבריהם ואנשי שלומם במערכת המשפטית, הדבר בזוי כי אצלם יש איפה ואיפה, יש שווים ויש לא שווים, בארבע שורות טוענים שהיא טעתה קטנטנה ובארבעים שורות מספרים כמה היא צדיקה, עיתונאים עלובים שאינם שוחרי צדק אבל זה לא מפליא.
    סגור
  • 45.
    דרוקר עיתונאי אתה לא. שקרן כן (ל"ת)
    חי 08/2020/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 44.
    רביב דרוקר ורכילות
    קופרין 08/2020/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רביב דרוקר תתבייש לך;למה אתה מוכן שעות לעשות סכר נגד ביבי ב"צורה אוביקטיבית"ו לא מוכן לעשות אותו דבר נגד בן ארי.אתה רק פותח פה ברור שאתה הולך ללכלך איש שאומרים נגדו הבוסים שלך.
    סגור
  • 43.
    תל אביב
    עומר 08/2020/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    0 מאופס
    סגור
  • 42.
    צביעות
    מייק צביון 08/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה לא הוגן היא שרחה,וזה ברור, מעבירה את האשמה על בעלה,בטענה שהוא התעסק עם זה והיא לא ידעה כלום, , זה נישמע לך הגיונח,שאישה ברמה שלה לא ידעה ולא ראתה שינויים ? נישמע הגיונח? היא מוסיפה על ענירות שלה גם שקרים, אסור שטיפוס כזה יהיה במעמד שיש לה , ואתה רק בשביל להזיק לביבי מוכן להכול, תיתביש ...
    סגור
  • 41.
    עלובי החיים
    הגנב מבלפור 08/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש עשן בלי אש אוהדי כדורגל נהגי משאיות חוטבי עצים ביבי לא מלך גם לא ליצן הוא גונב דעת שבו מול המראה ותראו המציאות!!
    סגור
  • 40.
    תהלל אותה לפי האג' נדה שלך.גלנט איבד רמטכלות על מקרה דו
    יוחנן המטביל 08/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    .
    סגור
  • 39.
    דרוקר
    יעקב 08/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם נתניהו היה עושה מה שבן ארי ובעלה גרמו היתה יוצא מעליך על הבקבוקים של שרה יצאת חוצץ
    סגור
  • 38.
    דרוקר המושחת
    הזאולוג 08/2020/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הנוכל הצבוע דרוקר, זה המתקרא עיתונאי מרוויח כ- 140,000 ש"ח לחודש. האחרון בתור שצריך להטיף לאמות מידה. רק במדינה מבולבלת כישראל אהם מושחת כדרוקר יכול לשים עצמו כמורה דרך. האיש צבוע ובעל מוסר כפול. מיותר לציין כיצד הוא היה מגיב לו עבירות הבנייה היו מנת חלקו של נתניהו. דרוקר הוא בבואת השמאל. אפס ערכים, צביעות ואין אידיאולוגיה.
    סגור
  • 37.
    דרוקר עלוב נפש, על פחות מזה השחרת אנשים.. (ל"ת)
    Vיוני 08/2020/14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 36.
    דרקר
    קובי 08/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה תעמולן ונוכל וצבוע שופר של הפרקליטות לא אוביקטיבי אתה מונע משינאה יוקדת עלוב נפש צבוע ונוכל
    סגור
  • 35.
    ליאת
    אבוש 08/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אך.מה.לעשותהיא עברה לכאורה על עברה ואתה.דרוקרמדוע אתה אומר שזה מונע מיתושביםלהגיש בקשה לשינויים אתה מטעה את הציבור
    סגור
  • 34.
    רביב דרוקר כל הכבוד לך על האומץ
    מושון 08/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מסכים עם כל מילה ומילה שנכתבה בכתבה . כל הביביסטים שנשלחו להכפיש את התובעת או שלא מבינים שום דבר חוץ מלגדף ולרשום קשקושים
    סגור
  • 33.
    דרוקר בלי ו זה יותר מתאים לו
    שמאלן מגעיל 08/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עבירת הבנייה של הפיצול חשפה עבירות יותר חמורות כמו קבלת דבר במרמה, תצהיר שיקרי, עבירות התחמקות ממס בתחום המקרקעין ושותפות להטיית מכרז. אז דרקר על תגונן עליה. אם זה היה נעשה ע''י נתניהו הייתם פותחים כל מהדורה בדיון בעניין.
    סגור
  • 32.
    יש שקיפות
    אהוד 08/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שרוצה יכול לקרוא את כל הפרוטוקולים של ועדות הבניה בישראל כולל בראש העין ולראות שיש נכסים גובלים באותו פרויקט שבקשו פיצול. התנאי לאישור גודל החלק המפוצל מעל 45 מטר רבוע.
    סגור
  • 31.
    ליאת בן ארי (ל"ת)
    תרצה 08/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    רון
    קלייר 08/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשמדובר בהתנגח בימין ולהגן על עבריינים מהשמאל, אתה מצפה על יד עם הלב. מנ, הוא לא יודע שהיא עברה עבירות פליליות, ואסור לתמוך בה. יש לך מושג איך הראשויות מתעללות בעבירות של מה בכך. גם ההיעדרות שלה בפתיחת המשפט של ביבי עדיין תמוהה. מה זה היה זילזול, התנשאות, או אי נעימות מהשקרים ששיקרה? אז איך אפשר לסמוך עליה ?
    סגור
  • 29.
    בן ארי
    קלייר 08/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חלם, עולם הפוך, טירוף מערכות. דרוקר הרעיל והשטני, מגן על עבירות פליליות פליליות. נעשה לה עוול. חכו חכו יתברר ונוד כמה ממערכת החוק שרודים באזרחים, ומתנכלים לימין בשם שמירה על החוק. ייחשפו ונגלה כמה עבירות פליליות הם מסתירים. מדינת חוק, דמוקרטיה, הצחקת אותי, איש צבונ ושקרן.
    סגור
  • 28.
    דרוקר (ל"ת)
    ברקוביץ 08/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    אינני מחסידיו של ביבי, אבל גרוע מזה הדרוקרים (ל"ת)
    דרוקרים 08/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    מושחתים
    נטראלי 08/2020/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חן גם אתה מצתרף לדרוקר וש"ת מדברר את השקרים של הפרקליטות בושה שאתם נקראים עיתונאים מתאי תוציאו את הלשון מ....
    סגור
  • 25.
    "....פרקליטות המדינה פנתה לפני כשבוע לראש עיריית ראש.."
    חן 08/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכותבים "פנתה" מתכוונים "איימה"... הם שם לא מבינים שהסיפור נגמר....אחד אחד הם הולכים עכשיו
    סגור
  • 24.
    ליאת בן ארי
    רון 08/2020/13
    הגב לתגובה זו
    13 0
    מר דרוקר עם יד על הלב האם גברת ליאת בן ארי היא צחה כשלג וסתם הימין נטפל אליה?זה מזכיר לי טענות הימין שהשמאל נטפל אליו עם יד על הלב מר דרוקר אם מישהו מהימין היה עושה אותו דבר כמו גברת בן ארי היית מתייחס אליו כמו שהתיחסת לבן ארי או שהיתי תולה ומוקיע אותו בראש חוצות. ענב לי בבקשה אבל ביושר והגינות עם יד על הלב הא
    סגור
  • ליאת בן ארי
    נטו 08/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בליכוד יש את העבריינים האמיתיים,,,, שמתה לב איך השתיקו את חריגות הבנייה של גלנט שהשתלט על אדמה ציבורית במושב ? ומיקי זוהר עם חריגות בנייה בקרית גת? אתה עוקב אחרי ההתנהלות? מה קורה שם?
    סגור
  • 23.
    דרוקר בושה לעתונאי (ל"ת)
    איכפתניק 08/2020/13
    הגב לתגובה זו
    13 6
    סגור
  • אדם גאון גאון
    דוד 08/2020/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ה יתי ממינה אותו ראש ממשלה ואז יגמר הדבר הזה שמור לי ואשמור לך ואז תהינ זהבת חלב ודבש כן ירבו אנשים ישרים כאלה כמו סרגל
    סגור
  • 22.
    דרקר
    רון 08/2020/13
    הגב לתגובה זו
    9 2
    אתה אפס מאופס, צבוע ומגעיל. מה היית כותב לולא נתניהו היה נתפס על אותה עבירה בקיסריה. אתה בן אדם רע, מגעיל ודעותיך לא מעניינות אף אחד, חוץ מכמה מצביעי שמאל שתומכים בזבל כמוך
    סגור
  • דרוקר
    ללל 08/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דרוקר עלוב נפש,,,כלבלב החצר של החונטה
    סגור
  • 21.
    רביב דרוקר
    אפי 08/2020/13
    הגב לתגובה זו
    10 2
    התגלה פרצופו האמיתי של רביב דרוקר עכשיו ברור מהיכן הוא מקבל את חומרי החקירות, לכן חש צורך להגן על המקור, אף אחד לא מאמין לתחקירים שלך, חבל על הכסף שמשלמים לך עבורם.
    סגור
  • בן ארי
    משה שמר 08/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגברת בן ארי ממש לא מסכיה יש בבעלותה וילה במושב חרות בשרון, גם שם יש חריגות בניה בראש העין וילה מפוצלת לשתי דירותשכר דירה כפול מעניין עם משלמת מס הכנסה, חריגות בניה שתושתי ראש העין ביצעו כאלה חריגות נכנסו בעשרות אלפי שקלים, הגברת מסובכת מעל הפופיק, צריכה לצאת לנבצרות דחוף.
    סגור
  • 20.
    מב
    דח 08/2020/13
    הגב לתגובה זו
    7 2
    מזכירה לכאורה את מעללי רות דוד -כנראה זה מדבק לכאורה....
    סגור
  • 19.
    אתה אפס
    אתה אפס 08/2020/13
    הגב לתגובה זו
    10 3
    וככתב לא מקצועי ומשוחד פוליטית סבור אני שתוזמן לשימוע לפני פיטורין בהקדם הרצוי
    סגור
  • 18.
    ליאת אנחנו איתך
    ארז 08/2020/13
    הגב לתגובה זו
    3 19
    תילחמי במושחתים ובשחיתות. אנחנו(הציבור השפוי) מעריכים ומעריצים אותך.
    סגור
  • ארז תוקבקיסט
    רן 08/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היי ארז 13 מגיב בתשלום אני רן מגיב מאידאולוגיה
    סגור
  • ליאת
    אפי 08/2020/13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    את פשוט אישה צבועה, יש נגדה חשדות, למה אין הפגנות אצל מנדלבליט שיבדוק, קוראת לעצמה שפויה, הצחקת אותי.
    סגור
  • ומי ילחם במושחתים של הפרקליטות? (ל"ת)
    ריאל 08/2020/13
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 17.
    אז הכתיבה היא שערוריתית
    נמאס 08/2020/13
    הגב לתגובה זו
    3 3
    די לשקר. לא הייתה עבירת בניה אם היא קבלה אישור מכירת ראש העיין
    סגור
  • 16.
    יש לליאת בן ארי ? (ל"ת)
    כמה דירות 08/2020/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 15.
    דוגמא למופת
    תמר 08/2020/13
    הגב לתגובה זו
    8 0
    נדרש לאחת במעמדה לשמש דוגמא אישית ולפי הנאמר בתקשורת מרחפת עננה של זילזול בחוק עליונות שלא ניתנה לה כחוק ניצול מעמדה והרגשה שהכל מותר לה
    סגור
  • 14.
    דוגמא למופת
    תמר 08/2020/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נדרש לאחת במעמדה לשמש דוגמא אישית ולפי הנאמר בתקשורת מרחפת עננה של זילזול בחוק עליונות שלא ניתנה לה כחוק ניצול מעמדה והרגשה שהכל מותר לה
    סגור
  • צודקת לגמרי אז מה נגיד על ראש הממשלה? (ל"ת)
    נדרש להיות ללא רבב 08/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    יש אנשים שהם מעל החוק במדינת ישראל
    גל 08/2020/13
    הגב לתגובה זו
    10 0
    "מעבר לעבירות הבנייה, ולתצהירים שקריים לכאורה לעמותה ולשאלות בקשר למכרז, מתנוססת מעל לסיפור הזה שאלה מרכזית - האם ישנו שלטון חוק במדינת ישראל? האם החוק חל באופן שווה על כל אזרח ואזרח, או שישנו מעמד חסין מפני חקירה, הזוכה לשירותי דוברות במימון ציבורי, ואשר עבירותיו נמחלות אף טרם שנבדקו"
    סגור
  • 12.
    תתבייש לך אביב דרוקר
    דלי 08/2020/13
    הגב לתגובה זו
    7 2
    ליאת בן ארי הפושעת לא מסכנה יש לה בית עם חריגות בנייה גדולות ואף אחד לא מעז להעניש אותה על כך תנס להתקין שער בחי אישור ותיראה לאיזה הוצאות משפטיות אתה תיכנס....אומרת מנסיון.... לך תידע עוד איזה םשעים ליאת בן ארי עשתה.... בנוסף לכך הדיחה אנשים באמצעות איומים סמואים וגלויים להעיד עדות שקר....זה פשע ועוול שאין עליו סליחה....
    סגור
  • 11.
    מי משלם לכלבי התקיפה?
    מוישיק 08/2020/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה עולה לא מעט כסף, לתחקר, לתפור תיקים, לחטט בעבר של "מטרות". מי משלם על כך? כמובן שכלבי התקיפה פועלים ממניעים זרים של פחד, כוח, שררה, קינאה, רגשי נחיתות ועוד. אבל מי ממן את תחקירי הבלהות הללו?
    סגור
  • 10.
    איזה כייף שיש חברים
    יעל 08/2020/13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אני נפעמת מהערבות, התמיכה ללא סייג,ההגנה והמטרייה שאנשי הבועה מעניקים אחד לשני. אנשי תקשורת מחפים על אנשי שלומם ויוצאים להגנתם . יש פרקליטות בתוך פרקליטות ויש מדינה בתוך מדינה. הכרטיס האדום של מפרי בנה לו מדינה
    סגור
  • 9.
    שמאלני אדוק
    שום עוול לא נעשה 08/2020/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אותו דבר היית אומר על ביבי? ליאת לגמרי עברה עבירות. על ביבי הכל המצאות. מדאיג כמה התקשורת שמאלנית ומוטה חד צדדית.
    סגור
  • 8.
    אין עליך רביב דרוקר
    עזרא 08/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 8
    קול מאוזן ושפוי מול מקהלת המתלהמים של המלך המושחת תאב הממון והשלטון. רמ"מ בושה וכלימה
    סגור
  • 7.
    עיתונאים מושחתים
    נטראלי 08/2020/13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    דרוקר גליקמן בן כספית .תוציאו כבר את הלשון מה.....כבר
    סגור
  • 6.
    סוף סוף למדנו מה0מולנים
    אמיר 08/2020/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עם נבל תינבל. עם עקש תתעקש
    סגור
  • 5.
    עיתונות
    נטראלי 08/2020/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    דרוקר עד לאן
    סגור
  • 4.
    דרוקר דרוקר...מתי תהיה איש אמת והגון?! מתי????????????? (ל"ת)
    צביעות של דרוקר 08/2020/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 3.
    עיתונאי חצר הבית של הפרקליטות
    צביקה 08/2020/13
    הגב לתגובה זו
    7 0
    גועל נפש . תכשירו את נסיון העלמת המס וגניבת דעת של הגברת הפרקליטה שמבקשת להכשיר פשעים כלכליים בדיעבד . לכלה הייתי שולח אותה . הצעד שעשתה זה סיפור של גניבה של נכס מניב של כ 120000 שח לשנה
    סגור
  • 2.
    אתה לא מתבייש
    טי 08/2020/13
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אתה רוצה לסנגר עליה למרות כל ההוכחות, אם זה היה אחד מהימין מה אז הייתה אומר, איפה הצדק, רק על מי שבא לכם, אצלכם הכל זה ביביסטים, תתיישרו
    סגור
  • 1.
    שטויטר ישלמו לו משכורת (ל"ת)
    דרוקר משועמם 08/2020/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור