תקשורת ומדיה

'רמזור' במספרים: ממוצע של 28%, 371 אלף חברים בפייסבוק - ושערורייה אחת

30.5% בפרק הסיום ו-33.5% בפרק ההשקה, 775 אלף צופים בממוצע לפרק בעונה האחרונה, וכמה נחשפו להודעה של אדיר מילר על הורדת הסדרה?
הפרק האחרון של רמזור (צילום מסך: קשת, ערוץ 2) (צילום צילום מסך: קשת, ערוץ 2)
רמזור היא הסדרה המצליחה ביותר בתולדות הטלוויזיה הישראלית, מבחינת נתוני רייטינג בכל אופן, אבל גם מבחינת הביקורות שבדרך כלל פרגנו ליוצרה אדיר מילר, שכתב את הסדרה עם רן שריג.
ביום חמישי שודר הפרק האחרון של הסדרה, קצת יותר משבוע לאחר שמילר חשף בפייסבוק כי החליט לסיים את הסדרה . הפרק רשם 30.5% עם 793 אלף צופים. פרק ההשקה של העונה עמד על 33.5% ו-953 אלף צופים - כמות הצופים הגבוהה ביותר להשקת תכנית דרמה וקומדיה בישראל מאז תחילת המדידה, ופרק השיא של העונה.
ועוד כמה נתונים מספריים על העונה האחרונה: ממוצע העונה הרביעית עמד על 28%, כאשר בכל פרק צפו בממוצע כ-775 אלף צופים. ב\'קשת\' אומרים כי מדובר בכמות הצופים הגבוהה ביותר לסדרה בישראל - הן דרמה והן קומדיה - מאז תחילת המדידה בשנת 1999. השיא הקודם היה אגב העונה השלישית.
לתכנית נחשפו מדי פרק בממוצע יותר מ-900 אלף צופים ובסך הכל נחשפו במהלך העונה 73% ממשקי הבית לסדרה.
ומה עשתה הסדרה בפייסבוק? העמוד שלה מונה לא פחות מ-371 אלף עוקבים - מדובר בעמוד הפייסבוק הגדול ביותר לתכנית מתוסרטת והרביעי בגודלו מבין תכניות הטלוויזיה על המסך (אחרי האח הגדול ו-The voice. הפוסט בו אדיר הודיע על סיום התכנית, זכה לחשיפה מטורפת של 2,033,664 גולשים.
ואיך אפשר בלי שערורייה קלה? דוד רגב, נציב קבילות הציבור של הרשות השנייה קיבל לפני חודש וחצי תלונות מכ-10 אמהות , וזאת בעקבות השימוש במילה \"שרמוטה\" בהקשר לאחת האמהות החד הוריות בפרק ששודר ב\'רמזור\'.
בהודעה שפרסמו מנהלות קבוצת \'הקול הנשי\', גלית נחום, אניטה רוזנבאום, מילכה וולף ובובה לוי, נכתב כי \"מאות אמהות חד הוריות פנו לרשות השנייה בדרישה להתנצלות פומבית ומאיימות גם להגיש במשטרה תלונה על הסתה וקובלנה על הוצאת לשון הרע\".
כמה ימים לאחר מכן הגישה אחת האמהות תלונה במשטרה נגד רן שריג ונגד שידורי \'קשת\'. הזכיינית אמרה בזמנו כי \"מדובר בתלונת שווא שנובעת ממחול שדים. \'רמזור\' היא קומדיה חברתית אהודה שצוחקת על כולם ללא יוצא מן הכלל. עם זאת, כפי שנאמר כבר בהקשר זה, אנו מתנצלים בפני כל מי שנפגע מאמירה כלשהי בתכנית\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה