תקשורת ומדיה
יממה לאחר שידור הסופרבול: השקת 'סמאש' משכה 11.5 מיליון צופים לרשת NBC
אחרי ה-111.3 מיליון צופים שהניב המשחק בראשון בלילה, קשה להתרגש, אבל הסדרה של סטיבן ספילברג, שתשודר בעוד שבועיים ב-HOT, רשמה הצלחה
אחרי שבירת שיא הרייטינג של הסופרבול שלשום (יום א\') עם 111.3 מיליון צופים להתמודדות בין ניו יורק ג\'איינטס לניו אינגלנד פטריוטס ב-NBC, הושקה אמש (יום ב\' - שעון ארה\"ב) באותה רשת שידור הדרמה המוזיקאלית \'סמאש\', וב-NBC בהחלט מרוצים.
על פי נתונים ראשוניים של מדד הצפייה האמריקאי נילסן, עולה כי הסדרה הניבה רייטינג של 3.8% בגילאים 18-49 ובסך הכל צפו בה 11.5 מיליון איש. מדובר על נתון השקה השלישי בטיבו העונה עבור סדרת דרמה.
את \'סמאש\' יצר סטיבן ספילברג עם יוצרי \'שיקגו\' ו\'היירספריי\', ומככבים בה אנג\'ליקה יוסטון, דברה מסינג, קת\'רין מקפי ואפילו אומה תורמן. את הסדרה יצרו יוניברסל ואולפני הקולנוע DreamWorks. במסגרת הסכם בין NBC ל-HOT, הסדרה תשודר בארץ כבר ב-23 בפברואר בערוץ HOT3 וב-HOT VOD, שבועיים בלבד אחרי ההשקה בארה\"ב.
הסדרה עוקבת אחר תהליך יצירת מיוזיקל מקורי בברודווי, המבוסס על סיפור חייה הנודע של מרילין מונרו. רק בפרק הפתיחה הושקעו לא פחות מ-7.5 מיליון דולר, והפרק עצמו זכה לקידום מאסיבי של רשת NBC.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


