תקשורת ומדיה
רמי לוי מנצח את הענקיות: מי מהמתחרות סובלות מנטישה חמורה?
מה מעדיפים הישראלים בסלולר? קידמה טכנולוגית או מחיר? מי הענקית שאיבדה אלפי לקוחות בחודש אחד, והמפתיעה שגרפה אליה - הנתונים שחושפים את מה שקרה בחודש ינואר בשוק הסלולר

שינויים משמעותיים נרשמו בשוק התקשורת הסלולרית בישראל, כך עולה מסקירת נתוני המעברים בין החברות בחודש ינואר. הממצאים משקפים מגמה ברורה של העדפת המחיר על פני שירותים מתקדמים.
בראש טבלת הגיוסים ניצבת חברת רמי לוי תקשורת, שהצליחה למשוך אליה למעלה מ-5,300 מנויים חדשים. אחריה ממוקמת אקספון עם כ-2,800 מצטרפים, וטלזר, המתמחה במגזר העובדים הזרים, עם כ-2,000 לקוחות חדשים.
מנגד, החברות הוותיקות חוו נטישה משמעותית של לקוחות. סלקום הובילה את רשימת העוזבים עם יותר מ-4,300 לקוחות, אחריה פלאפון עם כ-2,200, הוט מובייל עם כ-1,800, ווי-קום עם כ-1,770, ופרטנר עם כ-530 עוזבים.
הנתונים מצביעים על פיצול בשוק: מצד אחד המפעילות הוותיקות המציעות שירותי 5G מתקדמים עם יכולות מיוחדות כמו סלייסינג רשת, המאפשר מהירות וזמינות גבוהות במיוחד. שירותים אלה חיוניים במיוחד עבור שידורי לייב ואירועים המוניים. מצד שני, המפעילות הקטנות יותר המתמקדות במחירים נמוכים ושירותי 4G או 5G בסיסיים.
עוד ב-
נראה כי הצרכן הישראלי מצביע ברגליים ומעדיף פתרונות חסכוניים, למרות היתרונות הטכנולוגיים שמציעות החברות הגדולות. עם זאת, עבור משתמשים מקצועיים ועסקיים, היכולות המתקדמות של רשתות הדור החמישי עדיין מהוות שיקול משמעותי בבחירת ספק השירות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה