תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 מתהפך על נתניהו: "החמצת הזדמנות היסטורית"

העיתונאי שמעון ריקלין נמנה במפת התקשורת הישראלי בצד של תומכי נתניהו, אך מרבה לבקר אותו מאז נפתחה המלחמה. לאחר שהגיעה התגובה הישראלית למתקפת הטילים הבליסטיים מאיראן, ריקלין פרסם את התייחסותו הנחרצת ולא חסך ביקורת מראש הממשלה
מערכת ice | 
בנימין נתניהו וערוץ 14 (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, יחצ)
התגובה הישראלית למתקפת הטילים הבליסטיים מאיראן ממשיכה לעורר מחלוקות בעולם התקשורת הישראלי. מצד אחד נשמעים קולות אשר מביעים סיפוק מהתגובה ואומרים כי מדובר בחשיפתה של איראן לקראת מתקפות הבאות.
מנגד, קולות רבים אומרים כי לא מדובר בתגובה ראויה, מאחר ומתקפת הטילים האיראנית הצליחה לשתק כמעט את כל המדינה, גם אם לזמן קצר. מי שידוע כתומכו של נתניהו, מגיש ערוץ 14 והעיתונאי שמעון ריקלין, הגיב בנחרצות למתקפה, והוא לא מרוצה.
ריקלין פרסם ציוץ נוקב בחשבונו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר), ובפתח דבריו כתב ריקלין: "שבוע טוב לראש הממשלה נתניהו. עם תחילת המלחמה התעלה עם ישראל לגודל השעה: אזרחים שוטרים וחיילים חשו להלחם. ומתו במאות. ונפצעו באלפים. ועשרות אלפים הפסידו עבודה ולימודים ותוכניות".
 
"גם הנשים הגיבורות שחשקו שפתיים מדאגה שמרו על הבית. אבל אתה במלחמה מול אירן לא התעלת לגודל השעה. והחמצת הזדמנות היסטורית שאתה הסברת ושכנעת כמה היא חשובה. מנהיג גדול לא נמדד לפי כמות הזמן על הכיסא. אלא לפי עובי ההחלטות על השולחן". הוסיף.
לסיום, כתב ריקלין: "וברגע הזה שעם ישראל היה צריך שתתעלה לגודל השעה הוא שמע אותך מציית באנגלית לנשיא שעוד רגע לא בתפקיד. אתה חייב כעת תשובה לעם ישראל. מדוע נרתעת ופספסת את ההזדמנות. וגם. עוד כמה פעמים אירן צריכה לירות עלינו ועליך באופן אישי. כדי שתאזור אומץ להגיב מול האיום שאתה הגדרת ובצדק כקיומי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה