תקשורת ומדיה

שעות לפני כניסת הצום: כתבת קשת 12 טסה לחופשה בחו"ל

כתבת קשת 12 ומגישת הטלוויזיה החליטה לטוס שעות ספורות לפני כניסת יום הכיפורים לחופשה משפחתית בחו"ל: "למרות מחשבות לוותר ולבטל, המראנו לטיול משפחתי ראשון"
מערכת ice | 
קשת 12 (צילום מסך חדשות 12)

כתבת האוכל של קשת 12 ריטה גולדשטיין, בן זוגה ובתה טסים לחופשה משפחתית לחו"ל לראשונה - רגע לפני יום הכיפורים.

בסדרת סטוריז שכתבת קשת 12 מפרסמת בחשבון האינסטגרם שלה היא משתפת כי בשבוע האחרון לא העלתה הרבה עדכונים מחייה לרשתות החברתיות בגלל ה-7 באוקטובר.
"לא הייתי פה כל השבוע בגלל הדיכאון הברור סביב 7.10, לצד מלא מחלות של עמנואל ושלנו שהיו מלחיצות וממושכות, ועכשיו למרות מחשבות לוותר ולבטל, ומלא פחדים איך זה לטוס עם תינוקת, המראנו לטיול משפחתי ראשון", שיתפה גולדשטיין.

(מתוך חשבון האינסטגרם של ריטה גולדשטיין)
בהמשך שיתפה ריטה גולדשטיין כי הייתה טיסה לא קלה שארכה 12 שעות, וטרם חשפה  את היעד אליו החליטה לטוס עם המשפחה הגרעינית. עם זאת גולדשטיין שיתפה כי אחרי טיסה ארוכה במיוחד הם הגיעו ליעדם בשלום.

(מתוך חשבון האינסטגרם של ריטה גולדשטיין)
לאחרונה כתבת האוכל של קשת 12 ריטה גולדשטיין שיתפה תמונות מיום ההולדת הראשון של בתה הקטנה והבכורה עמנואל.
בפוסט שפרסמה לעוקבים היא כותבת בהתרגשות רבה על השמחה הגדולה באירוע: "יום הולדת שנה לעמנואל האהובה כל כך שהעניקה לי את התואר המרגש מכולם, אמא. איזה מזל כביר עבורנו שיצאת כמו שאת, חייכנית בטירוף, הרפתקנית ואמיצה, ובעלת חוש הומור מפתוח במיוחד. שרוקדת בקצב למשמע כל צליל, ואומרת שלום לכל מי שעובר מולך ומשמחת לו את היום. רק תמשיכי".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה