תקשורת ומדיה

שמעון אלקבץ חוזר לרדיו: זו התוכנית החדשה של מפקד גל"צ לשעבר

מפקד גלי צה"ל לשעבר ומבכירי ענף הרדיו בישראל, שמעון אלקבץ, חוזר 3 שנים לאחר פרישתו עם תוכנית חדשה ומסקרנת, לרדיו דרום שאלקבץ שהיה בין מקימיו. זו התוכנית החדשה שיגיש כבר מהשבוע הבא
מערכת ice | 
שמעון אלקבץ (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)
3 שני לאחר שסיים את תפקידו כמפקד גלי צה"ל, ולאחר שנים רבות ברדיו, שמעון אלקבץ חוזר להגשת תוכנית וסוגר מעגל מרגש על הדרך גם עם רדיו דרום - שהוא היה בין מקימיו.
על מה מדובר? רדיו דרום מציג תוכנית בוקר חדשה, שתעלה לשידור החל מהשבוע הבא, יום ראשון 13.10.2024. התוכנית: "הבוקר עם  שמעון אלקבץ" עם כותרות הבוקר והעלאה על סדר היום את הנושאים המרכזיים לקידום תושבי הדרום ולקידום הדרום.
שמעון ומשפחתו מפונים מכפר עזה ועתידים לחזור לקיבוץ עם סיום פעולות השיקום.  ב-7 באוקטובר נרצחה בתו הצעירה, סיון, יחד עם בן זוגה נאור, בביתם שבכפר עזה. שמעון ורעייתו ענת בוחרים בחיים למען הזיכרון של סיון, למען משפחתם ולמען תושבי הדרום ועם ישראל. שמעון, גדל וחונך בבאר שבע, חוזר הביתה, לדרום ולרדיו דרום המקום אותו הוא מכיר כל כך טוב. 
התוכנית תשודר כל בוקר במהלך השבוע, ימים ראשון עד חמישי, בשעה 6:00 בבוקר ברדיו דרום.
לילך נגיד מנכ"לית רדיו דרום "אנו מברכים את שמעון אלקבץ עם חזרתו הביתה לרדיו דרום להגשת תוכנית שתפתח את הבוקר ברדיו. שמעון מכיר ואוהב את הדרום. המטרה לחזק את לוח השידורים של רדיו דרום לטובת 435,000 מאזינות ומאזינים ביממה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה