תקשורת ומדיה

רביב דרוקר סירב לרשת 13: ההצעה המפתיעה נחשפת

רביב דרוקר החל לשדר את התוכנית ברצועה של השעה 19:00, בחלוקה יומית עם איילה חסון, מאז שנת 2022. לאחר שחסון עזבה השתלט דרוקר על הרצועה, עד שהוחלט להוריד אותה. כעת ההצעה שקיבל מרשת 13 נחשפת
מערכת ice | 
רביב דרוקר (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
עולם התקשורת הישראלי הופתע כאשר הוכרזה על תוכנית משותפת בערוץ 13, שבה ישדרו לסירוגין, העיתונאים רביב דרוקר ואיילה חסון. כאשר עלתה התוכנית לאוויר נקראה אז "אזור בחירה", כאשר לאחר שעזבה חסון את השידור המשותף והחלה המלחמה, שונה שמה של הרצועה ל"אזור מלחמה".
לאחרונה החליטו ברשת 13 להוריד את התוכנית של דרוקר, ברקע המהומה הגדולה שהתרחשה בחדשות 13, עם מינויה של יוליה שמאלוב ברקוביץ' לתפקיד מנכ"לית החדשות, על אף שחדשות 13 היא חברה נפרדת מרשת 13. נראה כי ההחלטה להוריד את התוכנית עשתה לה רק טוב, ודרוקר רשם כמה ימי רייטינג גבוהים ביחס למה שהוא רגיל.
היום (ראשון) נחשפה ההצעה שהגישו לרביב דרוקר ברשת 13, להמשיך ולהנחות את התוכנית עד שייכנס מחליפו, כאשר על פי הערכות מדובר בלא אחר מאשר שותפה מיתולוגי של אופירה אסייג בערות 12 בימי שישי, אייל ברקוביץ'.
בערות אומרים כי בניגוד לדיווח שפורסם ב"גלובס", על תאריך מסוים בו דרש ברקוביץ' להתחיל את התוכנית, ישנם עדיין קשיים בסגירת הלו"ז של התוכנית וכרגע לא ידועים הפרטים בנוגע לזהות המגיש ותאריך העלייה של התוכנית המחליפה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה