תקשורת ומדיה

שיבושי GPS נרחבים בישראל: כך תתמודדו עם התופעה המרגיזה

בעקבות  שיבושי GPS, תושבי יישובי הצפון שסובלים מהשיבושים, מתבקשים להגדיר באפליקציית פקע"ר לפחות אזור אחד בעיר בה הם נמצאים (אפשרי גם את כולם), זאת כדי לקבל התרעות מפיקוד העורף ולהישאר מעודכנים במקרים של אזעקות שמתריעות מפני איומי טילים או חדירת כלי טיס עוין. כך זה עובד
מערכת ice | 
שיבושי GPS (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
בעקבות שיבושי GPS, תושבי יישובי הצפון שסובלים מהשיבושים, מתבקשים להגדיר באפליקציית פיקוד העורף לפחות אזור אחד בעיר בה הם נמצאים (אפשרי גם את כולם), זאת כדי לקבל התרעות מפיקוד העורף ולהישאר מעודכנים במקרים של אזעקות שמתריעות מפני איומי טילים או חדירת כלי טיס עוין.
איך עושים זאת? נכנסים לאפליקציית פקע"ר ומקליקים על כפתור הגדרות (אייקון גלגל שיניים). מקליקים על כפתור "אזורי עניין". מקליקים על כפתור "הוספת אזורי עניין". רושמים בחלונית צפת. בוחרים אחד או יותר מאזורי העניין. לצורך דוגמה, אם אתם מתגוררים בעיר צפת, עליכם לרשום: צפת - עיר, או צפת - נוף כנרת או צפת - עכברה.
כך, תקבלו התרעה למכשיר הטלפון שלכם גם כאשר קיים שיבוש GPS. הפעולה הזו עשויה להציל את חייכם. היום (שישי) בשעות הצהריים המוקדמות ועל רקע המתיחות ששוברת שיאים בצפון, פיקוד העורף שינה את ההנחיות בנוגע לאזורים רבים בצפון, בהם הגולן, הגליל העליון וכדומה, במסגרתן התושבים הונחו להישאר בקרבת מרחב מוגן, זאת לאחר תקיפות של צה"ל בדרום לבנון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה