תקשורת ומדיה

מגישת החדשות המיתולוגית נפרדת: זה היעד המפתיע אליו עברה

מגישת המהדורה המרכזית לשעבר, מיקי חיימוביץ', התגוררה כמעט כל חייה בתל אביב, אלא שלאחרונה היא קיבלה החלטה מפתיעה במיוחד והתגוררה לעבור בגבעת עדה שבצפון
מערכת ice |  2
מיקי חיימוביץ' (צילום ינאי יחיאל)
מגישת המהדורה המרכזית לשעבר, מיקי חיימוביץ', התגוררה כמעט כל חייה בתל אביב, אלא שלאחרונה היא קיבלה החלטה מפתיעה במיוחד והתגוררה לעבור בגבעת עדה שבצפון - כך על פי דיווח הבוקר (שישי) ב-TMI.
כזכור, לאחרונה התראיינה חיימוביץ' ל-'אנשים' בקשת 12, שם דיברה על מספר נושאים, ובמוקד על הסערה הגדולה שגרמה בשנת 2002 כאשר עשתה צעד שנחשב אז מהפכני. חיימוביץ', אז מגישת חדשות 12 המיתולוגית, "ערקה" לערוץ חדש שרק הוקם ונבחרה להגיש את המהדורה המתחרה של ערוץ 10, לצד יעקב אילון מה שהגיש לצדה כבר מתחילת הדרך בערוץ 2 את המהדורה.
זמנו, הדיווחים דיברו אז על חוזה מטורף שהיא חתמה כדי לעבור שהוערך ב-900 אלף דולר בשנה. שכרה עמד על פי הפרסומים בזמנו על כ-180 אלף שקלים בחודש. בראיון בקשת 12 היא התייחסה לביקורת שנשמעה נגדה על גובה השכר שלקחה הביתה.

מגישת חדשות 12 לשעבר סיפרה: "היו לא מעט שלקחו חלק בפמפום ה'הלכה על הכסף', 'הלכה על הזה'. כאילו זו בושה. כל מה שיש לי, זה אני הרווחתי. לא באתי מאיזו משפחה עשירה. אני ממש לא מרגישה צורך להתנצל על זה. קיבלתי את מה שהייתי שווה. עשיתי את הצעד הכי חכם בחיים שלי".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ירידה חדה במפלס הטרלול התל אביבי. חוקרים את הסיבה. (ל"ת)
    נאלם דום 09/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שלי יחמוביץ.
    אלונה אלון 09/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכי כיף לעיניים שלא רואים אותך יותר בשנים האחרונות הפכת למטרד לבלתי נסבלת
    סגור