תקשורת ומדיה

מגישת ערוץ 14 חוגגת יום מאושר: "מזל טוב חתיך"

מגישת ערוץ 14 חוגגת מאורע מרגש עם בן זוגה בחופשה זוגית ורומנטית בצפון הארץ. היא העלתה סטורי יחד איתו ובירכה אותו לרגל האירוע
מערכת ice | 
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
מגישת החדשות הרווקה, ליטל שמש, לא נוהגת לפרסם את בני הזוג שלה, אך נראה שהפעם זה רציני. הטאלנטית של ערוץ 14 מציגה את החבר, וגם העלתה תמונות מהסופ"ש הזוגי שלה בחדר הרומנטי בלוקיישן המפתיע.
היא חוגגת את יום הולדתו של בן הזוג בחופשה רומנטית במתחם גלאמפינג בצפון הארץ. מגישת ערוץ 14 ליטל שמש לא נוהגת לפרסם בדרך כלל פרטים על דייטים או בני זוג שהיא יוצאת איתם, אך מתחת לרדאר נרקמה מערכת יחסים כבר תקופה די ארוכה בינה לבין השחקן ראיין אוליבר גלברט, אותו היא תייגה בסטורי.
לאחר שפרסמה סדרת סטוריז על החופשה הזוגית של השניים בחוות רום, היא מפרסמת סטורי מרגש לכבוד יום הולדתו של בן הזוג. בסטורי שהעלתה הלילה (חמישי) היא כתבה: "מזל טוב חתיך".

(מתוך חשבון האינסטגרם של ליטל שמש)
שמש ובן זוגה לקחו חדר במתחם וזכו גם למחווה רומנטית מהמארחים שהשאירו להם על המיטה מגבות בצורה של ברבורים שמשלימים אחד את השני ללב לבן ורומנטי. לפני כן שמש צילמה גם תמונות מדהימות מהנוף במקום, וכוס היין שלגמה ממנה ביקב לטם אורגני. חוות רום ממוקמת בצפון הארץ, ליד כרמיאל, כך שהמצב הביטחוני ממש לא הרתיע את מגישת ערוץ 14 ובן זוגה לנפוש בסביבה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה