תקשורת ומדיה

כתבת חדשות 12 נגד הערוץ המתחרה: "הזיה זו לא מילה מספיקה"

כתבת הרווחה של חדשות 12, מיכל פעילן, תוקפת ביממה האחרונה את ערוץ 14 ומכנה אותו "מטורלל". "מכינים שם אשכרה טיוטה להאג". לעגה הכתבת. "זה ההבדל בין תקשורת שהיא בעד המדינה לבין תקשורת נגד", הגיבו לפעילן

מערכת ice |  3
מיכל פעילן (צילום אייל בן יעיש, חברת החדשות)
"מכירים את זה שבכל האתרים יש את שמות כל החטופים עם פירוט של הסיפור שלהם והמספר של הנרצחים והנופלים והשמות והסיפורים שלהם", פתחה מיכל פעילן את הסטורי שהעלתה לרשת האינסטגרם.
"אז מסתבר שבערוץ 14 פחות בעניין של לספר על חטופים וגיבורים שנפלו, ובמקום זה מונים את מספר הפצועים הפלסטינים (!) ואת מספר המחבלים שחיסלנו", הוסיפה הכתבת.
פעילן, שצברה בשנה האחרונה מעריצים רבים ברשתות החברתיות בקרב מתנגדי הממשלה – שנוהגים לשתף את הפוסטים שלה - המשיכה ותיארה את התדהמה שלה מהערוץ המתחרה.
"כששלחו לי את זה הייתי בטוחה שזה פייק, כי זה ממש הפרודיה המתבקשת על הערוץ המטורלל הזה, אז נכנסתי לראות בעיניי, ואכן כן. מכינים שם אשכרה טיוטה להאג. הזיה זו לא מילה מספיקה".

מתוך חשבון האינסטגרם של מיכל פעילן @michalpeylanירון וינברגר, אחד המגיבים לפוסט של פעילן, שעלה גם ברשת X, כתב: "מה שאת מראה זה ההבדל בין תקשורת שהיא בעד המדינה וחיזוקה לבין תקשורת שהיא נגד ופועלת להחלשתה. האמת הפשוטה היא שאתם נגד המדינה כשבראשה עומד ביבי, גם אם המחיר הוא החלשת המדינה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מיכל פעילן
    אלונה אלון 09/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבלתי נסבלת מרושעת דורסנית רעה לא נעימה מי בכלל סובל אותך ואת הדיווחים שלך אפס מאופס ממורמרת קנאית מרושעת
    סגור
  • 2.
    יש לך מה ללמוד מערוץ 14
    סימה 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כתבת כושלת
    סגור
  • 1.
    מגי טביבי חרמנית אש (ל"ת)
    מחכה לגבר שיחדיר לה 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור