תקשורת ומדיה

מגיש הרדיו הישראלי בהלם: ציטט "מהארץ" ופוטר אחרי 11 שנה בתפקיד

דליק ווליניץ, מגיש הרדיו הוותיק, חטף מכה קשה אחרי שברדיו דרום החליטו להוריד את התוכנית שלו "שש בבוקר", שמשודרת גם ברדיו תל אביב ורדיו חיפה מהאוויר ולפטר אותו מתפקידו, זאת לאחר שהוא ציטט בתוכנית כותרות מעיתון "הארץ"
מערכת ice |  3
רדיו (צילום shutterstock)
דליק ווליניץ, מגיש הרדיו הוותיק, חטף מכה קשה אחרי שברדיו דרום החליטו להוריד את התוכנית שלו "שש בבוקר", שמשודרת גם ברדיו תל אביב ורדיו חיפה מהאוויר ולפטר אותו מתפקידו, זאת לאחר שהוא ציטט בתוכנית כותרות מעיתון "הארץ".
על פי הפרסום הראשון היום (ראשון) של שגיא בן נון מ"וואלה!", תוכניתו של ווליניץ אכן לא תשודר יותר. בהמשך לפרסום, דיווח גם כתב "הארץ", עידו דוד כהן, כי גורמים ברדיו תל אביב טענו כאמור כי הסיבה לכך הוא שווליניץ ציטט כותרות מעיתון "הארץ" בתוכניתו, אך מדובר בפינה קבועה ובדבר שהוא עושה בכל בוקר.
עוד טען בדיווח כי הסיבה לכך היא שהמאזינים של רדיו דרום מרגישים ש"הארץ" מבקר יתר על המידה את הממשלה והצבא. למעשה, מדובר בדרמה של ממש, שכן דליק וולניצקי משדר את התוכנית שלו  ברדיו דרום, רדיו תל אביב ורדיו חיפה במשך 11 שנה, וכעת הוא מפוטר מתפקידו.
גורם ברדיו תל אביב שהגיב לדיווח של "וואלה", אף הוסיף ואמר כי רדיו דרום הינו רדיו שמזוהה עם הצד הימני של המפה, וכי חלק מהמגישים שלו אף מגישים בערוץ 14, כך שהם לא אהבו כלל את הדברים של ווליניץ.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איראן מעבר לפינה
    אחת 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    התפקיד של העיתונות זה לשקף את מה שקורה, לטוב ולרע. ואם הוא מצטט בכל בוקר כותרות מעיתונים, כפי שעושים בתוכניות הבוקר וזה ידוע למנהלי התחנה, הם צריכים ללכת הביתה, לא הוא.
    סגור
  • 2.
    מכונת הרעל של ביבי שולטת ברדיו ...
    מציאות 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 6
    וכל הימין מסית ובוכה שאחרים אשמים.
    סגור
  • 1.
    בי ולא להתראות לדליק והכלב. שילך לבכות לשוקן שהעיף את ט (ל"ת)
    לוליק 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור