תקשורת ומדיה

מנחה הטלוויזיה שלח הודעות מיניות ופוטר: "רוצה לראות אותו?"

סערת ענק מתחוללת סביב מנחה הטלוויזיה והכדורגלן לשעבר, שפוטר מרשת התקשורת BBC. עד כה הסיבה הרשמית הייתה "התנהגות בלתי הולמת" ופרטים נוספים לא פורסמו, אך כעת חלק מההודעות ששלח וגרמו לפיטוריו נחשפות
מערכת ice | 
אולפן חדשות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ג'רמיין ג'נאס עד לפני מספר שבועות היה אחד האנשים האהובים בפאנלים הקושרים לספורט באנגליה. הכדורגלן המליח לשעבר המשיך את מסעו בעולם הכדורגל והפך למנחה טלוויזיה לאחר שפרש ותלה את הנעליים, אך לא חשב שדרכו תסתיים בצורה כזו.
עולם הספורט הוכה בתדהמה כאשר פורסם לפני כשבועיים כי המנחה האהוב פוטר מהערוץ. לא זו אף זו, הרשת והשחקן שמרו על עמימות בכל הנוגע לסיבה לפיטורים המפתיעים של ג'נאס ואף נמסר באופן רשמי כי הסיבה היא "התנהגות בלתי ראויה".
כעת נחשפה הסיבה האמיתית לפיטוריו מהערוץ בו הנחה פינת ספורט מדי שבוע כאשר התקיימו מחזורי הליגה האנגלית. על פי פרסום בדיילי מייל אחת ממארגנות האירועים במונדיאל האחרון שהתקיים בקטאר, טוענת כי ג'נאס שלח לה הודעות טקסט מיניות ואף "התחנן" שתשלח לו תמונות שלה בביקיני.
היא טענה שבאחת ההודעות ששלח לה ג'נאס הוא הציע לה לראות את איבר מינו. "רוצה לראות אותו?" שאל ג'נאס בהודעה ששלח. בנוסף, כעת פורסם כי אישה נוספת, ככל הנראה עובדת ברשת BBC, התלוננה גם היא על התנהגותו של כג'נאס כלפיה.
לאחרונה רמז כוכב הכדורגל לשעבר ואיש התקשורת כי בכוונתו לצאת למאבק משפטי מול הרשת שפיטרה אותו, אך כעת שהדברים התפרסמו והוא אף הביע חרטה ואמר שהוא "מתבייש", לא ברור האם באמת יחליט להפוך את האירוע לפומבי עוד יותר, או שיינסה לתת לרוחות להירגע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה