תקשורת ומדיה

ערוץ 14 חוטף מהמתחרים: "מפגין גזענות מבחילה"

ערוץ 14 עורר סערה גדולה ברשתות החברתיות אחרי שהעלה כתבה תחת הכותרת "תופעה מדאיגה: מורים ערבים החלו ללמד בבתי הספר הממלכתי דתי". בעין השביעית ממש לא אהבו את זה ותקפו:"תופעה מדאיגה: ערוץ תקשורת ישראלי מפגין גזענות מבחילה"
מערכת ice |  3
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
ערוץ 14 עורר סערה גדולה ברשתות החברתיות אחרי שהעלה כתבה גזענית לכאורה, בה הכתבת ציפורה סימן טוב דיווחה כי בבתי ספר מהזרם הממלכתי דתי בישראל החלו ללמד מורים ערבים.
הכתבה עלתה לחשבון הטוויטר של ערוץ 14, שם הם אף צייצו ברקע: "תופעה מדאיגה: מורים ערבים החלו ללמד בבתי הספר הממלכתי דתי | ציפורה סימן טוב עם כל הפרטים". המתחרים של ערוץ 14, העין השביעית, ממש לא נותרו חייבים ותקפו את ערוץ 14.
בציוץ שהעלו לחשבון הטוויטר של העין השביעית, הם עקצו את ערוץ 14 ושיתפו את הציוץ שהם העלו בעצמם, כשברקע הם כתבו במילים דומות: "תופעה מדאיגה: ערוץ תקשורת ישראלי מפגין גזענות מבחילה".
מאוחר יותר, הם אף העלו טור נוסף וצייצו אותו לחשבון הטוויטר של העין השביעית, תחת הכותרת: "ערוץ 14 אינו ערוץ חדשות. ערוץ 14 הוא ערוץ תעמולה. אם מישהו היה צריך הוכחה: סיקור מחאת הענק והשביתה במשק הדגימה שוב כי לערוץ 14 קשר מקרי בלבד לעיתונות, או לעובדות באופן כללי".
הציוץ והכתבה של העין השביעית הגיע על רקע כותרת באתר ערוץ 14 בה נכתב: "לאחר שעות של הסתה ברשתות: אלפים בהפגנת השמאל בתל אביב". שרק נזכיר שהייתה זו הפגנה למען החזרת החטופים.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בתוכנית ומהדורה אחת ב13 יש פי כמה רעל מחודש שידורים ב14 (ל"ת)
    13 ערוץ ההסתה והרעל 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    ככל שימשיכו לתקוף את 14,היחיד שלא באג'נדת שמאל,כך יגדל. (ל"ת)
    תכלס 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    אכן ,תופעה מדאיגה. כולם צבועים (ל"ת)
    פטריוט 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור