תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 חושף: "נהיה מאוד פופולרי לקרוא לי ולחבריי 'גבלס'"

אראל סג"ל חשף בפני דוד ורטהיים, אשר מגיש עמו תוכנית רדיו יומית ב-103FM, כי הוא נוהג לקבל כינויי גנאי שונים בשל עמדותיו הפוליטיות. אראל סג"ל: "נהיה מאוד פופולרי לקרוא לי ולחבריי 'גבלס'. זו הכחשת שואה"

מערכת ice |  1
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14)
בתוכנית הרדיו המשותפת שלו ב-103FM עם איש התקשורת דוד ורטהיים, חשף העיתונאי אראל סג"ל כי הוא והקולגות שלו "זוכים" לקבל לא מעט כינויים מבזים בשל עמדותיהם הפוליטיות.
"נהיה מאוד פופולרי לקרוא לי ולחבריי 'גבלס'. זו הכחשת שואה. כשאתה אומר עליי גבלס אתה אומר שאני נאצי", ציין העיתונאי אראל סג"ל בפני חברו דוד ורטהיים. איש התקשורת אשר מרבה להביע עמדות פוליטיות מנוגדות מזו של סג"ל, סיפר כי גם הוא נוהג לקבל כינויי גנאי שונים. "נאצי זה עוד מחמאה לעומת מה שאני מקבל. מה שאני מקבל זה כלום לעומת מה שגדולים ממני מקבלים, אני לא מצטער בשבילך", כך ציין ורטהיים. 
אראל סג"ל, אשר לצד היותו כשדרן ב-103FM, הוא מגיש את תוכנית הטלוויזיה "ריקלין סג"ל" בערוץ 14, עלה לאחרונה לכותרות בשל ביקורת חריפה שהפנה כלפי מחאות משפחות החטופים. סג"ל מתח ביקורת חריפה על קיום המחאות של משפחות החטופים במהלך תוכנית הרדיו שאותה הוא מגיש ב-103FM. 
"המחאות האלה לא מייצרות אצל חמאס נכונות להיכנס למשא ומתן, להיפך. אני לא חושב שזה תרם במשהו, אני חושב שזה תרם לתחושה שלכם, אולי לרצון להפיל את הממשלה. לדעתי זה לא יפיל את הממשלה. אני חושב שזו טעות, אין פה רציונל יש פה המון שנאה, הדברים הם בלתי מתקבלים על הדעת, לקרוא לרה"מ 'רוצח', 'קניבל', 'אוכלי מוות'", כך אמר סג"ל. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אראל, העם עם 14 (ל"ת)
    ליאת 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור