תקשורת ומדיה

כתבת ערוץ 13 חוגגת יום מאושר: ההפתעה המרגשת שזכתה לקבל

כתבת "הצינור" שמופיעה לא מעט על מסך הטלוויזיה שלנו חוגגת יום הולדת וזוכה להפתעה מיוחדת: "באה בבוקר וזה מחכה לי"
מערכת ice | 
בניין רשת 13 (צילום מערכת אייס)
כתבת "הצינור" בערוץ 13 משתפת הבוקר (רביעי) סטורי מרגש מאחורי הקלעים של התוכנית לכבוד יום הולדתה.
רוני אבירם, הכתבת שמככבת בתוכנית בהגשתו של גיא לרר, חשפה כי כשהגיעה הבוקר לעמדת העבודה שלה חיכו לה חטיפים מתוקים מהקולגות. אבירם התרגשה מהמחווה וצילמה את העמדה לסטורי ובו כתבה: "באה בבוקר וזה מחכה לי".
העמדה היתה מכוסה בדפי נייר עליהם כתבו הקולגות מערוץ 13: "רונקיפליץ (מחווה לבתו של גרי המבורגרי מהסדרה "הפיג'מות") מזל טוב! מהחברות האמיתיות היחידות שלך".

(מתוך חשבון האינסטגרם של רוני אבירם)
במערכת "הצינור" עברו לא מעט טלטלות בתקופה האחרונה. לפני מספר ימים ערכה מערכת התוכנית אירוע פרידה לכתבת הצרכנות ריבה רפפורט שעברה לעבוד אצל המתחרים בקשת 12. 
הכתב הוותיק הוותיק, בר שם אור הודיע גם כן כי הוא עוזב את תכנית הלייט נייט של רשת 13 ועובר לאתגר הבא.  הוא ימלא את המשבצת של 'זמן אמת' שעזב לאחרונה אסף ליברמן בכאן 11.
שם אור כתב: "כבן יחיד לרר הוא הדבר הכי קרוב לאח גדול שאני מכיר. אבל מעבר לעובדה שמדובר בבן משפחה גיא הוא מנטור מקצועי, חבר אמת ואיש טלוויזיה שרק לומדים ממנו מדי יום. מעטים מאוד העורכים בטלוויזיה המסחרית שהיו זורמים איתי ואומרים לי ״יאללה תלך על סדרת תחקירים מדעיים נגד הפייק ניוז בתקופת החיסונים״. אבל כשמכירים כל כך טוב ויש אמון הדדי השמים הם באמת הגבול וכל זווית מעמיקה יכולה להפוך למוצר טלוויזיוני מרתק".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה