תקשורת ומדיה

אבל כבד בתקשורת: העיתונאית שכבשה את בתי המשפט נפטרה מסרטן

אבל כבד נפל על כתבי המשפט ועל העיתונאים בארצות הברית בכלל, עם פטירתה של העיתונאית שקיבלה "שטיח אדום" בשל מעורבותה בסיקור המשפטים החשובים ביותר בעשרות השנים האחרונות
מערכת ice |  1
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אחת מכתבות המשפט המובילות בעולם ומי ששימשה כעיתונאית AP במשך 50 שנים, הייתה בכל המשפטים החשובים והדרמטיים ביותר בארצות הברית בעשרות השנים האחרונות, לינדה דויטש, הלכה לעולמה כשהיא בת 80.
בשנת 2022, דויטש קיבלה את הבשורה כי היא חולה בסרטן הלבלב, ומאז היא התמודדה עם המחלה עד שלמרבה הצער היא הכריעה את העיתונאית הוותיקה ביום ראשון האחרון, אז נפטרה.
דויטש הופיעה בכל המשפטים החשובים בעשרות שנות הקריירה שלה ונחשבת לכוכבת בעולם התקשורת בארצות הברית, וסיקרה מהשורה הראשונה את הפרשות המטלטלות ביותר וזכתה לשבחים רבים והוקרה מקיר לקיר על פועליה בתחומי הפלילים וזכויות האזרח.
דויטש הייתה שם במשפטו של או ג'יי סימפסון, במשפט השנוי במחלוקת של השוטרים שהיכו למוות את רודני קינג, במשפטו של הרוצח הסדרתי שזכה לכינוי "יונבומבר" - טד קזינסקי וכמובן בהרשעתו של הרוצח של הסנאטור רוברט קנדי בשנת 1969.
"לינדה הייתה עיתונאית חסרת פחד שאהבה מאוד לעבוד על סיפור גדול. היא אכן סיקרה חלק מהסיפורים הגדולים ביותר". אמר עורך ראשי בסוכנות הידיעות AP לרשת החדשות CNN, שפרסמה את הדיווח על מותה של דויטש.
מי שהיה המנכ"ל נשיא AP במשך 19 שנה, לואיס בוקארדי, אמר: "כאשר צץ סיפור גדול הקשור למשפט, עורכי AP לא היו צריכים לשאול מי יקבל את המשימה, אלא פשוט לשאול "האם לינדה פנויה?"".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי זאת? את מי היא מענינת? (ל"ת)
    שלומי 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור