תקשורת ומדיה

דמוקרטTV בשינויים דרמטיים בצמרת: זה העורך הראשי החדש

כשנה מאז שמונה לתפקיד, מודיע פיני אסקל על עזיבתו את ערוץ החדשות דמוקרטTV, ומי שמונה במקומו הוא עמית סלונים מאתר וואלה. נדב טמיר, מנהל דמוקרטTV: "יצעיד אותנו קדימה בכל האתגרים החדשים, כולל הכניסה המשמעותית לתחום הטלוויזיות החכמות" | פרסום ראשון
יהודה לוינגר |  5
נדב טמיר מנהל דמוקרטTV (צילום באדיבות המצלם)
שינויים בצמרת הערוץ דמוקרטTV, רגע לפני המהלך הגדול עם עלייה עם אפליקציה לטלוויזיות חכמות שתאפשר צפייה בסדרות רשת ובאולפן דרך המסך הגדול.
בימים אלו ייכנס לתפקיד העורך הראשי החדש ב-דמוקרטTV, עמית סלונים, שיחליף את פיני אסקל בתפקיד לאחר שזה האחרון הודיע על עזיבתו לטובת פרוייקטים אישיים. פיני אסקל, עיתונאי, תסריטאי, עורך וכותב, מונה באוגוסט שנה שעברה לעורך הראשי בדמוקרטTV והחליף בתפקיד את גל קרפל שעזב לרשת 13. 
מי שייכנס לנעליו הוא עמית סלונים, בעל רקע נרחב בכל השדה התקשורתי, החל את דרכו בעיתונות הישראלית ב-1999, היה ממייסדיי אתר MAKO, וערך את מדור הספורט והדעות באתר. בשנת 2015 עבר לאתר וואלה ומאז הוא משמש כמבקר התרבות של האתר.
סלונים יחליף, כאמור, בתפקיד את פיני אסקל אשר הגיע לערוץ לפני כשנה וחצי, ובחר לסיים את תפקידו לטובת אתגריים מקצועיים בתחומים אחרים.

 עמית סלונים. צילום: יחצ
בימים אלה דמוקרטTV נערכת לקראת עלייה עם אפליקציה לטלוויזיות חכמות שתאפשר צפייה בסדרות רשת ובאולפן דרך המסך הגדול. בנוסף, בערוץ משיקים סדרת רשת חדשה בשם "שביל קליפות הגרעינים" - סדרה ייחודית בהגשת עו"ד יאיר נהוראי, מחבר הספר המהפכה השלישית ומגיש הסדרה "תסביך משיח". הסדרה חושפת את תופעת התרחבותה של חסידות הרב קוק והקהילה החרד"לית המשיחית בתוך מרכז הליברליזם הישראלי בתל אביב, דרך פיזור גרעינים תורניים ברחבי העיר.
נדב טמיר, מנהל דמוקרטTV מסר לאחר המינוי: "אנחנו גאים לקבל לשורותינו עורך ראשי עם ניסיון עשיר במגוון תחומים כמו עמית, ובטוחים שהוא יצעיד אותנו קדימה בכל האתגרים החדשים, כולל הכניסה המשמעותית לתחום הטלוויזיות החכמות.
בהזדמנות זאת נרצה להודות לפיני אסקל על ניווט כשרוני ומיוחד בעולמות התוכן של הערוץ, ובמקביל שמירה על יחסי אנוש מעולים בתוך המערכת ומחוצה לה, ומאחלים לו הצלחה בדרך החדשה שבחר".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    רכש מבריק. אדם משובח
    ספידי 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רק גאון במילים... מדובר פשוט במענטש שכיף לעבוד איתו ובשבילו
    סגור
  • 4.
    מקווה שזה לא אומר שהוא יפסיק לכתוב בוואלה
    נופר 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לגמרי הכותב היחיד בישראל שאני קוראת כל מילה שהוא כותב
    סגור
  • 3.
    אכן,עמית סלונים שהוא סופר שמאלן,שקרן ומעלילן מתאים מאד. (ל"ת)
    מכירה את הסחורה 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    חחח מה? (ל"ת)
    הכג 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עמית סלונים הוא האיש הנכון לתפקיד
    א. נבו 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואלה מגרדים רק קמצוץ מהכישרון שלו.
    סגור