תקשורת ומדיה

ערן זהבי ישחק מול דה בראונה? לוח שידורים מיוחד לקראת המשחק מול בלגיה

ערוץ הספורט ילווה את נבחרת ישראל במשחקיה הקרובים, ישירות מהבית הזמני של הנבחרת בדברצן הונגריה. שרון פרי, עמיחי שפיגלר, עמרי אפק והדר יעקבי יסקרו מהונגריה עם אולפן מקדים ואולפן סיכום המשחק. הנבחרת הלאומית תפגוש שתיים ממעצמות אירופה בכדורגל - בלגיה ואיטליה
דוד זולדן | 
ערן זהבי נבחרת ישראל נגד אלבניה (צילום רמי כהן שמאלי, אתר ישראל ספורט)
בשורה לאוהדי הכדורגל: משחקי נבחרת ישראל ישודרו בליגת האומות בערוץ הספורט ויחד עם ליגת העל שנפתחה ועם שאר התחרויות הנערכות במקביל כולל באירופה לקבוצות ישראליות מתווספת חגיגה גדולה ונוצצת. ערוץ הספורט ישדר את משחקיה של נבחרת ישראל בליגת האומות. את שידורי האולפן תנחה שרון פרי וביחד איתה עמיחי שפיגלר, עמרי אפק והדר יעקבי, היישר מדברצן הונגריה.
ערוץ הספורט ילווה את נבחרת ישראל במשחקיה הקרובים, ישירות מהבית הזמני של הנבחרת בדברצן הונגריה. שרון פרי, עמיחי שפיגלר, עמרי אפק והדר יעקבי יסקרו מהונגריה עם אולפן מקדים ואולפן סיכום המשחק. הנבחרת הלאומית תפגוש שתיים ממעצמות אירופה בכדורגל - בלגיה ואיטליה.
משחקי ליגת האומות של נבחרת ישראל תתקיים נגד בלגיה בתאריך ה6.9 ונגד איטליה ב9.9. אלו יהיו מבחניו הראשונים של מאמן הנבחרת החדש רן בן שמעון, במשחקים רשמיים. בין השמות הבולטים בסגל הנבחרת: עומרי גאנדלמן, מנור סולומון שחוזר אחרי פציעה, אוסקר גלוך, ענאן חלאיילי, ליאל עבדה ומוחמד אבו פאני.
ערוץ הספורט ישדר את משחקיה של נבחרת ישראל בליגת האומות בפלטפורמות HOT, yes, סלקוםTV,  PartnerTVו FreeTV.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה