תקשורת ומדיה

כתב ומגיש ערוץ 14 חוגג יום מאושר: "להודות על כל הטוב"

הכתב והמגיש בערוץ 14 חוגג יום הולדת ומפרסם ברכה מרגשת בחשבון האינסטגרם שלו: "מי יתן ובעז"ה נשמע רק בשורות טובות"
מערכת ice | 
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
כתב הדיגיטל והמגיש בערוץ 14 דור אזרד שיתף כי חגג בתחילת השבוע את יום הולדתו ה-32 בתאריך העברי.
בפוסט שפרסם השבוע בחשבון האינסטגרם שלו כתב אזרד: "בין המתקפת מנע שלנו לכישלון המהדהד של חיזבאללה קמתי הבוקר גם ליום הולדת 32 בתאריך העברי שלי.
זמן טוב לעצור לרגע ולהודות על כל הטוב, על העייפות, הבלתי נגמרת, העבודה הקשה, הניסיונות והזכות האדירה שנפלה בחלקי להציג את הרגעים היפים של העם המדהים שלנו".
בהמשך כתב אזרד בשבחי מקום עבודתו, ערוץ 14: "תודה רבה למשפחה שבבית ולמשפחת עכשיו 14 שזכיתי להיות חלק ממנה. לצופים היקרים שאין לי מילים לתאר ולהודות להם על האהבה שאף פעם לא תהיה מובנת מאליה. אתם חלק בלתי נפרד ממני, תמיד שם כדי לומר מילה טובה, לעזור וגם לבקר כשצריך - אתם הכח האמיתי שלנו!!".
"כבר קרוב לשנה שאני פוגש מידי יום את המשפחות הגיבורות של הלוחמים, הלוחמות, החטופים ולצערנו גם הנופלים, מדבר איתם, מנסה לנחם במעט והם, שעוברים תקופה כל כך לא הגיונית, ממשיכים למרות הכל לתת לכולנו את הכוחות להמשיך ולהילחם עד הניצחון בעז"ה. מי יתן ובעז"ה נשמע רק בשורות טובות ואמן וכל החטופים יחזרו הביתה במהרה בריאים ושלמים!!", שיתף אזרד.
"תודה אחרונה ואולי הכי חשובה ללוחמים והלוחמות, הגיבורים והגיבורות שנלחמים במלחמה הכי צודקת שיכולה להיות ועושים הכל כדי שנהיה כאן, נמשיך בשגרת חיינו בזמן שהם נלחמים למען כולנו על המולדת. התפילה שלי ביום הזה היא אחת: אמן שהקב"ה ישמור עליכם ותחזרו לשלום. עם ישראל חי!!", סיכם אזרד בפוסט ליום הולדתו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה