תקשורת ומדיה

מגיש קשת 12 מתפוצץ בשידור חי: "מופע של פסיכופט, נרקיסיסט מנותק"

מגיש קשת 12, חיים לוינסון, התפוצץ בשידור חי על ראש הממשלה בנימין נתניהו: "מה שאתה עושה לא עובד. "תמשיך לפרשן, לנתח את העסקה ולהסביר שסינוואר לא יודע לנהל מו"מ. הוא כל-כך מנותק". צפו בתיעוד
מערכת ice |  6
חיים לוינסון ואופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
מגיש קשת 12, חיים לוינסון, התפוצץ בשידור חי על ראש הממשלה בנימין נתניהו, אחרי שנחשפה שיחה שלו עם אחת החטופות שהוחזרו בעסקה הקודמת משבי החמאס, לה הוא אמר בין היתר ש"את לא מקשיבה" ו"שבשואה היה יותר גרוע".
לוינסון התפוצץ על נתניהו: "אחרי המופע של הפסיכופט הנרקיסיסט המנותק הזה שהוא  בשיעורי היסטוריה, אז אוקיי, בשואה עשו יותר. הקימו את מדינת ישראל כדי למנוע את השואה. הפסדנו ב-7 באוקטובר כי הקמנו את המדינה לא בשביל שיפשטו עליה אלפי מחבלים, ישרפו ישובים, יעשו בהם מה שהם רוצים בכל הזוועות שאפשר לעלות על הדעת".
לוינסון המשיך: "אז ה-7 באוקטובר זה ניסיון לצמצם את הנזקים, אבל אני אומר גם לשיטת נתניהו, שכל הזמן "אני אמרתי להם, הם אמרו לי". בנובמבר האחרון הייתה עסקה, לשיטתך הלחץ הצבאי אמור היה להביא לשחרור חטופיינו. הלחץ הצבאי לא הביא. לא המבצע בחאן יונס, ולא המבצע ברפיח שהלכת ואמרת לכל דוברייך "נכנס נשבור את שלושה-ארבעה הגדודים האחרונים", חשבת שהחמאס יקרוס וידרוש הפסקת אש. מה שאתה עושה זה לא עובד".
לוינסון הוסיף: "תמשיך לפרשן, לנתח את העסקה ולהסביר שסינוואר, ואתה אמרת לסינוואר, והוא אמר לך, וזה אמר לך, והוא לא יודע לנהל מו"מ. בשורה התחתונה אין תוצאה והחטופים מתים בשבי. אני ראינו את זה בשבוע שעבר עם גופות של חטופים שהיו בחיים, שאם הייתה עסקה ברמאדן אז הם היו חיים בבית. הוא ממשיך לפרשן ולהסביר את העסקה".
לסיום תקף מגיש קשת 12: "הוא כל-כך מנותק. אחת החטופות אומרת לו "אני שבעתי, אני רוצה למות", אז הוא אומר "בשואה זה היה יותר גרוע". יופי שבשואה זה היה יותר גרוע. ממש מעניין אותי".
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    לוינסון הוא אחד ויחיד ! ישר דרך !
    דורון 08/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אומר את האמת ! מדויק !גם כאשר ברור לו שהרמאים לא יקבלו זאת באהבה ! אני אוהב ומעריך אותו !
    סגור
  • 5.
    אז לווינסון אמר! ראשית זה פייק מה שהוא ציטט שביבי אמר מ
    מיכל 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ממש עילה לתביעה כי הדברים לא נאמרו כך .. שנית מה אתם מצטטים את האדם הזה שרב עם כולם ומעורר זעם גם בקהילה שלו. במקום דף כלכלי הפכתם חלק "מהמחאה"
    סגור
  • 4.
    עיתונאי בדיחה
    מיקי 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מי אתה בכלל??? "עיתונאי" כלום ושום דבר מנסה לעשות רעש כדי שישמעו אותו בלי נתניהן אתה אופירה, בן כספית וכמותכם תשתגעו....
    סגור
  • 3.
    לך תצטרף למפגינים
    ירון 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אני מאחל לך שתתבע בלשון הרע. אתה חושב שהמצאת את החוכמה אבל אתה קטן מאד לוינסון. לך למקום לו אתה ראוי עתון הארץ ושחרר אותנו
    סגור
  • 2.
    דוחה
    אישה יפה 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כמה אתה דוחה.עם מקל באורך עשרות מטרים לא היתי מיתקרבת אליך
    סגור
  • 1.
    חחח... שיחנק... (ל"ת)
    מומו 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור