תקשורת ומדיה

מגישת הטלוויזיה הישראלית חושפת דרמה משפחתית: "הלם, ניצל בנס"

סנדרה רינגלר, חשפה כי אחיין שלה יואב נפצע קל בעזה באירוע בו נהרג  אביתר עטואר ז״ל: "ליואבי שלנו הייתה השגחה עליונה. אני עדיין בהלם. כולנו. יואב ניצל בנס"
מערכת ice | 
סנדרה רינגלר (צילום אינסטגרם @sandra_ringler)
סנדרה רינגלר, מגישת הטלוויזיה והסטייליסטית הישראלית, חשפה היום (ראשון) דרמה משפחתית גדולה, אחרי שהאחיין שלה, יואב, נפצע בקרבות בעזה ממטען שהתפוצץ על הכוח בו היה, ובנס גדול חייו ניצלו.
רינגלר העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה, אליו צירפה תמונה של אחיין שלה יואב ממיטת בית החולים, וכתבה תחילה: "יואב רינגלר, האחיין האהוב שלי, בנו של אחי הבכור דייב, נפצע אמש באורח קל באירוע בעזה. תודה לאל ליואבי שלנו הייתה השגחה עליונה. אני עדיין בהלם. כולנו. יואב ניצל בנס. הוא נשא עליו את תיק הגב שהציל אותו למעשה מהמוקש שהתפוצץ. התיק התמלא רסיסים ויואב נפצע קל בכתף והוא עזר לטפל בפצועים היותר קשים".
רינגלר המשיכה: "יואב שם חוסם עורקים לחייל לידו. תפקד כמו גדול, כמו מלך, כמו גיבור. כמו גבר ששומר על המולדת שלו. מה-7 באוקטובר יואבי נלחם בעזה ואני רק מתפללת לשובו הביתה בשלום. לאחיין החתיך שלי שאף פעם לא מוריד את החיוך המאיר מפניו. לצערנו במסגרת אותו אירוע נפל אחד החברים של יואב מהפלוגה. הודעה נמסרה למשפחתו".
רינגלר שיתפה את הודעת צה"ל בנושא: "באירוע בו נפל רס״ל (מיל׳) אביתר עטואר ז״ל, ארבעה לוחמים מגדס״ר 6310, חטיבת ׳ירושלים׳ (16) נפצעו באורח קשה, ושלושה לוחמים נוספים נפצעו באורח בינוני. הלוחמים שנפצעו, פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו".

רינגלר הוסיפה: "אנו משתתפים בצער משפחתו של אביתר עטואר ומאחלים לחברים הפצועים החלמה מהירה. מאחלת לך יואבי שלנו שתצליח להתגבר על הטראומה והאובדן ושהחיוך המיוחד שלך שמאיר כל חלל ביופי, שמחה, אור וחיים יחזור לפניך במהרה. זו המציאות שלנו, אלו החיילים הגיבורים שלנו. הלוואי ולא נדע עוד קורבנות שאלוהים ישמור על חיילנו ששומרים על זכות קיומנו בארץ מולדתנו. לצערנו היום הותרו לפרסום שני חברים נוספים של יואב למחלקה. אנו כואבים את כאב המשפחות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה