תקשורת ומדיה

המגישה בתאגיד השידור: "ישראל היא מחנה הריכוז הגדול ביותר"

מגישת כאן רשת ב', אמילי עמרוסי, משתפת במילים קשות את תחושותיה לאחר הפיגוע אמש בשומרון בו נרצח מאבטח: "חייבים להתקומם. לא להסכים לשום טיפת דם"
מערכת ice |  1
כאן תאגיד השידור הישראלי (צילום יחצ כאן 11)
מגישת הרדיו בכאן רשת ב', אמילי עמרוסי, פרסמה את התחושות הקשות שלה לאחר הפיגוע שהתרחש אמש (ראשון) ביישוב קדומים, ובו נרצח המאבטח גדעון פרי.
"אני לא רוצה להגיד שנכון לעכשיו מדינת ישראל היא מחנה הריכוז הגדול ביותר, אבל אנחנו אוכלים מתקלחים, מתבדחים - שכשכל הזמן המרפק מוכן למעלה. להגן על הראש מהמכה שתיכף תבוא. ממתינים בין הגדרות. מוקפים אויבים משלושה עברים, וים מהעבר הרביעי. ממש כמו לפני יציאת מצרים . מכאן - חמושים רוחשי רעה. מכאן - ים. ואנחנו בתווך", פרסמה עמרוסי בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.

(מתוך חשבון האינסטגרם של אמילי עמרוסי)
לאחר מכן כתבה "במלחמת אוקראינה-רוסיה ראינו את האוקראינים צועדים אל הגבול הרוסי ברגל, מחזיקים מטלטלין בידיים. אפילו לעזתים היה לאן לצעוד. לאן נצעד אנחנו, לתוך הים?".
בהמשך הוסיפה עמרוסי בסטורי: "חייבים להתקומם. לא להסכים לשום  טיפת דם. כאילו אם זה לא ילד, ולא עריפת ראש, ולא בכמויות, אנחנו עוד בסדר. אנחנו לא בסדר. יהודים נרצחים. יש לנו כוח, יש לנו נשק, יש לנו אלוהים, אנחנו הטובים והטובים מנצחים. מה שאין לנו זו תאוות ניצחון. אולי ננצח ואולי לא, אבל לא בתאווה. לא בלהט. עייפנו את עצמנו בשטויות. צריך להתאוות לניצחון".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זו מציאות שאת והחברים שלך המשיחיים יצרו (ל"ת)
    פוג 08/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור