תקשורת ומדיה

כוכב זגורי אימפריה נגד חבר הכנסת: "זרקוהו לנוחבות"

השחקן עופר חיון יוצא נגד מי שמאשים את הממשלה ב"רצח עם מכוון" ומוסיף קריאה ברורה נגדו. בעבר חיון התבטא בנושאים פוליטיים ושנויים במחלוקת נוספים ואף יצא מהצגה בה קולגה שלו נשא נאום פוליטי מול "קהל שבוי"

מערכת ice |  1
עופר חיון (צילום שי פרנקו)
השחקן עופר חיון ידוע בתגובות החריפות שלו בנושאים פוליטיים. הכוכב, שמוכר לכם מהסדרות "זגורי אימפריה" ו"6 אפסים", הגיב בעבר לשחקנית הוותיקה עינת ויצמן שפרסמה דברי הספד למחבל וליד דקה, שנפטר בכלא ממחלת הסרטן. חיון הגיב ב"הספד משלו" לדבריו ואיחל לדקה "להישרף באש הגיהנום". חיון לא חשש אף להתנגד לקולגות שלו בעבר ועזב את הבמה כאשר טל מוסרי ששיחק לצידו  בהצגה נשא נאום בעל גוון פוליטי בתיאטרון.
חיון אף יצא בתחילת מלחמת "חרבות ברזל" כנגד העברת כספי הסיוע לעזה וטען כי הפוליטיקלי קורקט הזה יהרוג את כולנו. כעת, מי שנמצא על הכוונת של חיון הוא חה"כ עופר שטען בפוסט שהעלה שממשלת ישראל מבצעת רצח עם מכוון.
חיון, חשף תמונה של כסיף נושא  את דגל פלסטין לצד הפוסט שכתב. וצירף לה את הקריאה "זרקוהו לנוחבות".
בעבר, חיון התייחס לאירועי השבעה באוקטובר וכתב: "משהו נשבר בנו. טוב, לא משהו, הכל נשבר. ואחרי השבר הזה אנחנו ניבנה מחדש כי זו דרכו של העולם. מחובתנו לדאוג שניבנה מאוחדים יותר, מכילים יותר ואוהבים יותר, כי אלו התכונות האמיתיות שמהן עשוי העם הנפלא שלנו. ואין לנו ארץ אחרת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא לא היה בזגורי הוא היה בלהיות איתה (ל"ת)
    הוא לא היה בזגורי 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור