תקשורת ומדיה

רדיוס 100FM מעלים הילוך: זו התוכנית החדשה והמסקרנת בתחנה

לחובבי הנוסטלגיה: רדיוס 100FM עם תוכנית חדשה עם הלהיטים של העשור הראשון של שנות ה-2000, בהגשת דניאל אלפנביין: "לחזק את עם ישראל עם המוזיקה שלנו, שנועדה לעשות טוב לאנשים בתקופה מורכבת"
מערכת ice | 
דניאל אלפנביין (צילום יחצ)
תחנת הרדיו הפופולארית, רדיוס 100FM, המציגה עלייה בנתוני האזנה בשלוש השנים האחרונות, מעלה הילוך והפעם עם תוכנית חדשה בתחנה שתאגד לתוכה את הקטעים המוזיקליים הבולטים מהעשור הראשון של שנות ה-2000.
על מה מדובר? תוכנית חדשה שתיקרא "באג 2000", בהגשת דניאל אלפנביין, שתעלה לאוויר היום ותשודר בימי חמישי בשעה 21:00. התוכנית החדשה, כשמה, תאגד קטעים מוזיקליים בולטים מהעשור הראשון של שנות ה-2000: קלאסיקות מוזיקליות וגם קטעים קומיים בולטים בעלי אוריינטציה מוזיקלית מאותה התקופה, במשך שעתיים של הנאה צרופה לחובבי הנוסטלגיה.
איש התקשורת, דניאל אלפנביין, 36,  משמש כסמנכ"ל התוכן והפיתוח העסקי של רדיוס FM100 ב-5 השנים האחרונות, בהן רשמה התחנה עלייה גדולה של יותר מ-40 אחוז בשיעורי ההאזנה לפי הסקרים. כחלק מפעילותו בשנים האחרונות, יזם את תוכנית הרדיו הראשונה בישראל ששודרה בלייב בטיקטוק בפורמט ייעודי בשיתוף טיקטוק העולמית, הקים את מחלקת הפודקאסטים בתחנה, והוביל יוזמות חברתיות כמו קמפיין העלאת מודעות לבעלי תסמונת טורט, תמיכה בפצועים/ות משתקמים ממלחמת חרבות ברזל ושידורים מאירועי תרבות גדולים. 
אלפנביין: "בעתות משבר לתחנת רדיו שמתמקדת בתרבות ובידור יש חשיבות עליונה בשמירה על השפיות. האסטרטגיה שלנו בימים אלה היא לחזק את עם ישראל עם המוזיקה שלנו, והתוכנית החדשה היא סגירת מעגל בשבילי, שנועדה לעשות טוב לאנשים בתקופה מורכבת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה