תקשורת ומדיה

נועה תשבי בחוויה מטלטלת: התערוכה המצמררת מה-7 באוקטובר נחשפת

נועה תשבי הגיעה לתערוכה המצמררת של הצלום והעיתונאי זיו קורן, שהיה אחד מהראשונים להגיע לשטח ב-7 באוקטובר ולתעד את הזוועות. בנוסף, קיבלה הדוגמנית ופעילת ההסברה את 'אות אבירות' המרכז ממרכז פרס לשלום ולחדשנות
מערכת ice | 
נועה תשבי וזיו קורן (צילום מרכז פרס לשלום ולחדשנות)
הצלם זיו קורן מתעד כבר לאורך שנים אירועים היסטוריים ונושאים הומניטריים בישראל ובעולם, אך שום דבר לא הכין גם אותו למאורעות ה-7 באוקטובר 2023. למעשה, הוא היה מהראשונים אשר תיעדו את אותו היום, תחת אש.
מאז אותו היום כל פועלו של זיו מוקדש לחזית הדרומית, ועבודותיו מספקות תיעוד מטלטל, ייחודי וראשוני מהקיבוצים, היישובים וערי עוטף עזה, בתוך הרצועה לצד חיילי צה"ל בשדה הקרב, וליווי צמוד ומרגש של משפחות החטופים והפצועים בבתי החולים.
התערוכה שִׁבְעָה בְּאוֹקְטוֹבֶּר, אשר הוצגה בלמעלה מ-40 ערים במדינות שונות ברחבי העולם, מוצגת כעת לראשונה בישראל. מי שהגיעה היום (רביעי) לתערוכה היא נועה תשבי, מלכת היופי לשעבר ואחת מפעילות ההסברה הגדולות ביותר שיש למדינת ישראל.
למעשה, נועה תשבי הגיעה לביקור מיוחד בארץ, במהלכו ביקרה במרכז פרס לשלום ולחדשנות ובתערוכת הצילומים של זיו קורן 'שבעה באוקטובר', המתעדת את מאורעות השבת הקשה ועד היום ומוצגת לראשונה במרכז, וזאת כחלק ממהלך ההסברה הרחב שמנהלת תשבי.
בנוסף לכך, נפגשה עם מנכ"לית המרכז אפרת דובדבני ויו"ר המרכז חמי פרס, שהעניקו לה את 'אות אבירות' המרכז, שהשנה בסימן המלחמה, על פועלה בארץ ובעולם בחזית ההסברה.
נועה תשבי מקבלת את אות האבירות (צילום: מרכז פרס לשלום וחדשנות)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה