תקשורת ומדיה

דרמה בתחנת הרדיו: קול הים האדום נרכש רגע לפני החזרת הזיכיון

רגע לפני החזרה דרמטית של הזיכיון לרשות השניה, רדיו קול האדום נרכש על ידי רדיו חיפה ומשיק לוח שידורים חדש ומיתוג מחדש: הכירו את רדיו אילת 102FM. מדובר במהלך של דן ארנון מבעלי רדיו חיפה, ודולב נישליס מנכ"ל התחנה. ברשות השניה לא הגיבו לידיעה 
מערכת ice |  2
רדיו (צילום pixabay)
דרמה לא קטנה בתחנות הרדיו בישראל. לאחר שרדיו קול הים האדום המיתולוגי הגיש בקשה להחזרת הזיכיון, בצעד דרמטי שלא היה כמותו עד היום בקרב תחנות הרדיו בישראל, קבוצת רדיו חיפה החליטה על רכישת התחנה, ומיתוגה מחדש יחד עם לוח שידורים חדש: הכירו את אילת, 102FM.
על מה מדובר? במסגרת המהלך, תחנת הרדיו האילתית תצטרף לקבוצת רדיו חיפה, הכוללת את רדיו חיפה 107.5, רדיו 99.5 חם אש ורדיו תל אביב 102FM. על פי סקר TGI האחרון, נתוני האזנה של רדיו חיפה בעלייה ועומדים על 3.3%, רדיו "חם אש" 99.5 עם 3.1%, ורדיו תל אביב עם 3.8%.
לוח השידורים החדש של אילת 102FM כולל שמות ותיקים וחדשים, מוכרים ואהובים: דניאל ציוני וקרין קבסה בבוקר, גל רבינו הטאלנט של אילת עם תוכנית חדשה ב12:00 בצהריים, דידי הררי בצהריים ו"מגהמיקס". בנוסף, התחנה הצטרפה לתחנות המשדרות את חדשות "ישראל היום" בכל שעה עגולה.
מי שאחראים ומובילים את המהלך מטעם רדיו חיפה בתקופה האחרונה הם דן ארנון ודולב נישליס. אורית שירן ביטון תתמנה למנכ"לית התחנה החדשה. שירן ביטון, ששימשה כמנהלת המכירות של התחנה במשך 15 שנים, ותוביל את התחנה מעמדת המנכ"ל יחד עם הצוות האילתי המקצועי והמסור של הרדיו. על הלוגו והקו הגרפי החדש אחראי משרד הפרסום והדיגיטל אממה.
מרדיו חיפה נמסר: "שמחים על האפשרות לצרף תחנה נוספת לקבוצת התחנות שלנו. ישנן לא מעט נקודות משותפות בין העשייה היומיומית שלנו לזו של הרדיו באילת. עם צוות אוהבי הרדיו שעובדים מזה שנים בתחנה לצד עובדים חדשים שנגייס , אנו משוכנעים שמאזינינו באילת ייהנו מרדיו מקומי, מקצועי ואיכותי, ובקצב המתאים ביותר לעיר שכולם אוהבים, אילת".
רוני אלגרנטי, מבעלי רדיו קול הים האדום לשעבר, הוסיף: "קול הים האדום הוקמה כבר בשנת 1995, והיא אחת מחמש התחנות שזכו במכרזי הגל הראשון שהוציאה הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. למעשה, הייתה לנו הזכות להיות ממייסדי ענף הרדיו האזורי בישראל ולהקים תחנה מואזנת ואיכותית.
עבורי, קול הים האדום הינה מפעל חיים. בימים אלו, התחנה נרכשה על ידי רדיו חיפה. אני לא יכול לחשוב על  רוכש טוב יותר לתחנה ולעתידה. אני משוכנע שדני ארנון ודולב נישליס ביחד עם אורית ועובדי התחנה, יובילו את התחנה במקצועיות רבה, ואני מאחל להם הצלחה רבה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נתנו לליצינים עוד תחנה להרוס
    סוקר 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחח עכשיו יקברו אותה בטוח
    סגור
  • 1.
    עכשיו הרדיו בטוח יסגר! נותנים אוגזים למי שאין שיניים!
    גוני 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לרד'יו חיפה נתתם ?????? חחח ליצינים חחחח מה דולב מבין ברדיו?
    סגור