תקשורת ומדיה

ערוץ 14 מצלם בשבת? זו ההפתעה שציפתה לצופים

מי שצפה בחגיגות מבית משפחתה של הגולשת שרון קנטור שהוקרנו בערוצים השונים, הופתע לגלות כתב עם מיקרופון של ערוץ 14, שכידוע לא עובד בשבת
מערכת ice | 
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
הישג אדיר לגולשת הרוח שרון קנטור, שזכתה היום (שבת) במדליית הכסף במשחקים האולימפיים בפריז. כנהוג במקרים כאלה, הגיעו כתבים מהערוצים השונים לבית משפחתה של הזוכה לתעד את החגיגות, וראיינו בין היתר את אמה של שרון, נורית.
צופים חדי עין הופתעו לגלות בין המיקרופונים שהוצמדו לנורית קנטור, גם מיקרופון של ערוץ 14, אשר כידוע לא עובד בשבת מיום הקמתו, ואף לא פעל בשבת ה-7 לאוקטובר. בין אנשי התקשורת שדאגו לצייץ אודות האקט המפתיע, היו עיתונאי וואלה דוד ורטהיים שכתב: "מעניין. ערוץ 14 מראיין בשבת? זה גוי של שבת?".
 
עיתונאי הארץ מיכאל האוזר טוב צייץ היום: "לא רוצה להלשין, אבל ערוץ 14 מצלם בשבת".
 
נורית עצמה, האם הגאה, אמרה בריאיון לתקשורת בשידור חי: "אנחנו מאוד גאים בשרון, שהיא מגשימה את עצמה, עושה משהו שהיא מאוד אוהבת. יש לה תשוקה לגלישה. היא מאוד רצתה להראות למה היא מסוגלת ולהגיע לגמר. דיברתי איתה אתמול והיא הייתה רגועה. היא נהנית ויש לה הרבה שמחה בלב. שרון מאוד עצמאית, זה חלק מלהיות ספורטאית אולימפית. הם אחראים על עצמם, על תזונה, ציוד, מגיל 13-14 היא מארגנת הכל לבד ואנחנו מסייעים לה במה שאפשר”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה