תקשורת ומדיה

קשת 12 במינוי: זו הבכירה שעוברת מגלובס

נטע סרוסי, שרק לפני שנה הצטרפה ל"גלובס" אחרי שהחליפה את  כתב המשפט אבישי גרינצייג, עוזבת ומצטרפת ל"עובדה" עם אילנה דיין בקשת 12: "זו פריבילגיה עצומה שאני מתרגשת ממנה מאוד"
מערכת ice | 
אילנה דיין, 'עובדה' (צילום צילום מסך מאקו)
רק לפני שנה, נטע סרוסי מונתה ככתבת החדשה של אתר "גלובס", אחרי שהחליפה בתפקיד את כתב המשפט אבישי גרינצייג, ששימש בתפקיד כתב המשפט מאז קיץ 2019 ועזב את "גלובס" כחלק מהשינויים הגדולים שנעשו באתר ובעיתון בשנה שעברה.
אלא שהיום (חמישי) נודע כי אחרי שנה בלבד, סרוסי עזבה את "גלובס" ועברה ישירות לקשת 12, שם תצטרף לתוכנית התחקירים המצליחה "עובדה" עם אילנה דיין, שם תעסוק בנושאי משפט וכדומה.
בציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה כתבה תחילה סרוסי: "ברקע כל הדברים הגדולים והחשובים שמתרחשים כרגע, ציוץ קטן לעדכון אישי: בעוד שבועיים אצטרף למערכת "עובדה" ואעסוק שם בנושאי משפט, אבל לא רק".
סרוסי המשיכה: "האפשרות לרדת לשורשים הכי עמוקים של האמת, להפוך כל אבן כדי לדעת מה הסיפור שצריך לספר, לתת מקום לקולות חשובים שלא מקבלים ביטוי ולעשות את זה לצד עיתונאים ועיתונאיות מעולים ומעוררי השראה - זו פריבילגיה עצומה שאני מתרגשת ממנה מאוד".
סרוסי נפרדה מחבריה לעבודה: "פרידות הן הזדמנות לומר מילים טובות: לנעמה סיקולר המרשימה, שהיא אי של ידע וניסיון. לאלונה בר און שהנפש שלי נקשרה בנפשה בהרבה מאוד מוקדים, ולשתיהן, שנתנו אמון בעורכת דין שהחליטה לחזור הביתה, לעיתונות. תודה מיוחדת לבר לביא, ראש מערכת החדשות הצנוע והמוכשר, שבמקביל ל-200 ימי מילואים מצליח לחשוב על כל העולם, ולזכור מה חשוב. ותודה גם לכל החברים שלי בגלובס שלא שוכחים להיות אנשים".
לסיום כתבה כתבת "גלובס" לשעבר: "ומילה אחרונה: עיתונות אמיתית, מדויקת, היא שליחות, היא צו השעה והיא גם בחירה של הלב. במקרה שלי - הלב בחר בה בגיל צעיר, פשוט לקח לי שנים להודות בזה. אני כל כך שמחה שזה קרה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה