תקשורת ומדיה

כתבי חדשות 12 טענו להסתה חמורה: מגיש הרדיו הישראלי מסתבך בענק

כתבי חדשות 12 טענו להסתה חמורה מצד מגיש גלי ישראל, אבי רצון, נגד עובדי הערוץ בכלל והבעלים דוד ורטהיים בפרט, אחרי שנזרק בקבוק תבערה לעבר ביתו. כעת, הרשות השנייה פתחה בהליך הפרה לרדיו גלי ישראל ורצון בגין אמירות קשות מאוד נגד ורטהיים וחלק מכתבי הערוץ אותם כינה: "נוח'בות"
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום מסך קשת 12, freepik)
לילה חריג ומלחיץ במיוחד עבר שלשום על בעלי ערוץ קשת 12, אחרי שבמהלך שעות הלילה המאוחרות, הושלך בקבוק תבערה לעבר ביתו של דוד ורטהיים, בעל השליטה בערוץ 12.
עובדי הערוץ ממש לא אהבו את זה, וטענו להסתה חמורה מצד מגיש תוכנית הבוקר בתחנת הרדיו 94FM. מי שבחרו לתקוף את אבי רצון, מגיש תוכנית הרדיו ב-94FM, גלי ישראל, הם בין היתר דפנה ליאל ועמית סגל, שטענו כי המקרה החמור הגיע הרבה בעקבות ההסתה החמורה שלו כלפי כתבי ובעלי הערוץ.
בהמשך, הכתב לענייני משפט של חדשות 12, גיא פלג, החליט שנמאס לו, אחרי ששלח באמצעות עורכי דינו מכתב התראה לפני תביעה נגד אבי רצון, בו הוא דורש ממנו פיצויים על סך של 50 אלף שקל, כמו גם התנצלות מיידית ומחיקת הקטעים שלו נגד רצון.
אמש (רביעי) נודע כי רצון וגלי ישראל מסתבכים בענק, אחרי שמספר כלי תקשורת בישראל דיווחו כי הרשות השנייה פתחה  בהליך הפרה לרדיו גלי ישראל בגין התבטאויותיו של רצון כנגד בעלי ועיתונאי הערוץ. בין היתר, האמירות הקשות שנבחנות הם שבאחת התוכניות אמר רצון על גיא פלג "הנוח'בות של דודינק'ה ורטהיים", כמו גם אמירות קשות נגד ורטהיים: "מתפללים שהוא, רעייתו, בניו ובנותיו יעברו לעזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה