תקשורת ומדיה

למה כתבת חדשות 12 כעסה על בן זוגה?

כתבת הצרכנות של חדשות 12 שעוזרת לצופים להסביר איך לחסוך ואיפה מוצאים מבצעים לא מצליחה ללמד את בעלה איך עושים זאת. הסנדלר הולך יחף?
מערכת ice | 
חדשות 12-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מעיין פרתי, כתבת הצרכנות של חדשות 12, רגילה לחפש מבצעים ולעשות כתבות על מחירים שוברי שוק אבל את בן זוגה היא לא הצליחה ללמד לעשות זאת. הסנדלר הולך יחף?
בסטורי שפרסמה הכתבת אתמול (רביעי) כתבה פרתי כי בעלה הצליח למצוא את החיתולים הכי יקרים בסופר ולקנות אותם, ואף תייגה אותו בסטורי: "שנים את נלחמת ביוקר המחיה, מחפשת את המבצעים הכי שווים!! ואז הוא חוזר לך מהחנות עם החיתולים הכי יקרים על המדף".

(מתוך חשבון הפייסבוק של מעיין פרתי)
היא סימנה בסטורי כי 34 חיתולים עלו לו 51.90 שקלים, וגם טענה כי מדובר בכמות מאוד קטנה ביחס לחבילות אחרות שקיימות בשוק. "כל הכבוד חיים שלי", כתבה פרתי בהומור בסטורי והוסיפה "וגם רק בשביל הכמות הפיצית הזו שתגמר לנו תוך פחות משבוע, גאה בך". 
בתחילת חודש יולי פורסם כי ישראל ושוויץ - אלופות עולם ביוקר המחיה. ישראל ממוקמת במקום השני בעולם כולו מבחינת יוקר המחיה, ממש מדגדגת את שוויץ הממוקמת ראשונה, כשלאחר ישראל משתרכות מדינות סקנדינביה, נורבגיה, דנמרק, שוודיה ופינלנד, ארצות הברית, בריטניה ויפן.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה