תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 מספר בכאב: "יצאתי משם בתחושה קשה"

אורי איזק סיפר על ההתפרעויות בשדה תימן: "בסופו של דבר באנו לסקר את האירוע, להיות בלב הדברים ולהביא קולות מהשטח כדי להראות מה באמת קורה - פתאום נתקלנו בהפגנה אלימה נגדנו. היו כמה צדיקים שניסו להרגיע ולהפריד, אבל כעיתונאי וכבן אדם יצאתי משם בתחושה קשה מאוד לגבי האופן שבו התנהלות כלפנו"
מערכת ice |  4
אורי איזק (צילום פייסבוק/ אורי איזק)
אורי איזק, כתב 'חדשות 12', שהותקף על ידי מפגינים בבסיס שדה תימן יחד עם צוות הצילום שלו, שיתף בראיון כואב לאריה אלדד ולבן כספית ב-103FM מה הוא חש באותם רגעים בהם ספג מהלומות מהמפגינים במקום.
הוא טען בין היתר כי: "בסופו של דבר באנו לסקר את האירוע, להיות בלב הדברים ולהביא קולות מהשטח כדי להראות מה באמת קורה - פתאום נתקלנו בהפגנה אלימה נגדנו. היו כמה צדיקים שניסו להרגיע ולהפריד, אבל כעיתונאי וכבן אדם יצאתי משם בתחושה קשה מאוד לגבי האופן שבו התנהלות כלפנו".

"כך נראית אנרכיה, כך נראית הפיכה, כך נראית מדינה בקריסה. כשהזהרנו מפני ההפיכה המשטרית כינו אותנו 'מבוהלים'", ציין באותו היום חברו לערוץ גיא פלג בתחילת דבריו: "מי שעמד על מדרגות בית המשפט וטען שתופרים תיק למנהיג הימין, נתן את האות להתפרקות - מאותו הרגע הכול מותר".
"להסית, לאיים, לרדוף אוכפי חוק, לסכל קידומים, לפגוע במינויים שלהם. השיא כמובן אמש, לנסות בכוח לסכל חקירה פלילית, לפרוץ לבסיס, להלך איימים", כך אמר גיא פלג בתוכניתו בתחנת הרדיו 103FM. 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הנה עוד דתלש ששכח מה עשה בישיבות בצעירותו. לבשת כתום בה
    ו 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עובר על הדתיים האלה שמתקבלים לערוצי השמאל. איךמהנדסים להם תראש. אנחנו הימין לא תצליחו להנדס אותנו ותמיד נבחק ביבי כי הור הישר ביותר
    סגור
  • 3.
    צביעות
    יעקב 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מתלונן כמו יחדה קטנה. איפה היית כששנה וחצי כל ערב תוקפים את כתבי ערוץ 14 בהפגנות שאתם התקשורת כל כך הרעתם להם?
    סגור
  • 2.
    מה שנקרא זעווע סלקטיבי...
    רעיה 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך לא שמענו ממך בשנה וחצי האחרונות כשהיכו את כתב 14 והפריעו לו לשדר,היכו נהגים על משפחותיהם שעברו ברחובות שנחסמו והובערו יום אחרי יום אחרי יום, והפריעו באלימות לנבחרי ציבור להרגע קצת עם משפחותיהם במסעדה, היכו וירקו וביזו אנשים בעלי חזות דתית. פרצו באלימות למשרדי קהלת רק בגלל שדעתם היא שבית המשפט בישראל חורג בצורה מדאיגה מסמכויותיו? פתאום יש אלימות ויש אנרכיה? ישנת כאן בשנה וחצי האחרונות? שכחתי - קראו לסרבנות ועוד. אתה וחבריך המודחתים בעלי תודעה דיקטטורית)דמוקרטיה רק כשחושבים כמונו), נירמלתם לצערי את האנרכיה האלימה. תתעשתו תחזרו בכם ואז אצטרף אחר כבוד לזעזוע המפונק שלך
    סגור
  • 1.
    עיתונאי מסכן
    ציפי 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא שמעתי אותך מגן על העיתונאים מערוץ 14 כשהוכו ודחפו ובוזו על ידי חבריך מקפלן
    סגור