תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 חושף את שיחת הטלפון המרגשת: "התלבטתי אם לענות"

לאחר שהותקף על ידי מפגינים בבסיס שדה תימן, אורי איזק משתף את עוקביו בשיחת הטלפון המרגשת שקיבל לאחרונה מחבר הכנסת ינון אזולאי (ש"ס). אורי איזק: "כך מתנהג נציג ציבור, במקרה הזה מהקואליציה, נציג ציבור שאין לי מושג ירוק לגביו ושכנראה חלוק עליי במיליון נושאים עקרוניים"
מערכת ice | 
קשת 12 (צילום מסך חדשות 12)
אורי איזק, כתב השטחים והצבא של חדשות 12, סיפר היום (רביעי) לעוקביו ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) כי לאחרונה זכה לשיחת טלפון מרגשת במיוחד מחבר כנסת מטעם מפלגת ש"ס, הלוא הוא ינון אזולאי. 
"ביום שני בערב חזרתי הביתה מהטירלול של שדה תימן, עייף, עצוב ומתוסכל. סביב עשר וחצי הטלפון צלצל, מספר שאני לא מכיר. התלבטתי רגע אחד אם לענות או להשיל מעליי כבר את היום הזה", כך סיפר אורי איזק, כתב השטחים והצבא של חדשות 12, לעוקביו ברשת החברתית X. 
"'שלום, אורי? מדבר ינון אזולאי מש״ס.  רציתי לשאול מה שלומך אחרי היום הזה, איך אתה מרגיש ולהגיד לך שאני מחזק אותך'. זו הייתה שיחה קצרה ותמציתית ואני מקווה שאני מדייק בפרטים. אבל הנה, כך מתנהג נציג ציבור, במקרה הזה מהקואליציה, נציג ציבור שאין לי מושג ירוק לגביו ושכנראה חלוק עליי במיליון נושאים עקרוניים", כך כתב איזק בציוץ שפרסם ברשת החברתית. 
 
איזק, שהתרגש משיחת הטלפון של חבר הכנסת ממפלגת ש"ס, שאותו לא הכיר בצורה מעמיקה, כתב: "מעולם לא פגשתי את אזולאי או הכרתי את פעלו, מעולם לא דיברתי איתו בטלפון, מעולם לא סיקרתי אותו והוא גם ממש לא צריך ממני שום דבר. הוא פשוט ראה אותי, ואת החסד הזה אני זוכר לינון אזולאי".
כידוע, ביום שני האחרון דווח כי אורי איזק הותקף באלימות על ידי מפגינים, לאחר שהגיע לבסיס שדה תימן בכדי לסקר את המהומה שהתרחשה במקום בשל מעצרם של חיילי המילואים החשודים בהתעללות מינית במחבל נוח'בה.
איזק, כתב השטחים והצבא, שיתף בשידור חי בהתנהגותם האלימה של המפגינים נגד צוות חדשות 12: "התחילו לדחוף אותי ואת הצלם, לשפוך מים, להעיף את המצלמות. ריבונו של עולם, אנחנו באים להראות את המציאות כפי שהיא. לא לעשות שום מניפולציות על אף אחד. אני אומר על עצמי, לוחם מילואים. חמישה חודשים הייתי ברצועת עזה, סיכנתי את החיים שלי, אף אחד לא יבוא ויגיד לי אם אני חמאס או לא חמאס, ציוני או לא ציוני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה