תקשורת ומדיה

רני רהב במתקפה על יאיר נתניהו: "תגיד, מה עובר עליך?"

יאיר נתניהו תקף את הנשיא בוז'י הרצוג על כך שהגיע לאולימפיאדה בפריז: "בוז'י הרצוג עדיין בפריז? בכל זאת, שליחות מדינית חשובה". רני רוהב לא נותר חייב: "דווקא בימים קשים אלה העולם צריך לראות שעם ישראל פועל ללא מורא ופחד!!! שמחתי לסייע"
מערכת ice | 
רני רהב (צילום ויקיפדיה)
על רקע האסון העצום שפקד את מדינת ישראל בסוף השבוע האחרון, במסגרתו טיל ששיגר ארגון הטרור חיזבאללה פגע ישירות במגרש כדורגל ביישוב מג'דל שמס במסגרתו נרצחו 12 ילדים שבסך הכל הגיעו לשחק כדורגל, כמו גם עשרות פצועים, נשמעו לא מעט ביקורות על כך שבנימין נתניהו שקל אם להאריך את ביקורו בארצות הברית.
בהמשך, נתניהו הודיע כי הוא הקדים בחמש שעות את הטיסה שלו עם מטוס כנף ציון, וטען כי הדיווחים ששקל להישאר בארצות הברית אינם נכונים. מי שעוד הקדים את חזרתו לישראל הוא נשיא המדינה בוז'י הרצוג, ששהה עם המשלחת הישראלית בטקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים בפריז.
אלא שלמרות זאת, בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, החליט להעביר ביקורת על נשיא המדינה, והעלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלו בו הוא כתב: "דרך אגב, בוז'י הרצוג עדיין בפריז? בכל זאת, שליחות מדינית חשובה של לצפות באולימפיאדה".
היחצן ואיש התקשורת והפרסום רני רהב, ממש לא אהב את הציוץ של יאיר נתניהו ותקף אותו: "תגיד מה עובר עליך בן אדם? מה? נשיא מדינת ישראל מייצג את עם ישראל במקום הכי חשוב כרגע בעולם - פריז. מפגש ענק של ראשי מדינות העולם שהגיעו לכבד את נשיא צרפת ואת העם הצרפתי בפתיחת האולימפיאדה!".
אולי אתה לא יודע, אז אספר לך שלישראל יש את המשלחת הגדולה ביותר בהיסטוריה (הטעות במקור, המשלחת הגדולה ביותר הייתה בלונדון 2012 עם 91 ספורטאים) ואולי אתה לא מבין אז אסביר לך שטוב שהעולם רואה שנשיא מדינת ישראל והגברת הראשונה מיכל הרצוג מגיעים גם בימי מלחמה לאירועים היסטוריים!!! כמו שאביך ראש הממשלה נתניהו ואמך שרה הגיעו לארצות הברית ואביך נתן נאום מנצח בקונגרס!!! דווקא בימים קשים אלה העולם צריך לראות שעם ישראל פועל ללא מורא ופחד!!! שמחתי לסייע".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה