תקשורת ומדיה

הדרמה של מגישת חדשות 12 בטיסה: "משהו התקלקל במטוס"

מגישת מבזקי החדשות ברדיו של N12 ובמהדורה הצעירה עלתה על הטיסה מארצות הברית לישראל אבל אז התגלתה תקלה רצינית במטוס: "התחלתי לבכות"
מערכת ice |  1
חדשות 12 אולפן (צילום מסך)
שני בירנבוים, מגישת מבזקי החדשות ברדיו של N12 בחדשות 12 ובמהדורה הצעירה בטלוויזיה, חוותה דרמה רצינית בטיסה לישראל. מגישת הרדיו של חדשות 12 בילתה בימים האחרונים בארצות הברית ושריינה טיסה השבוע בחזרה לארץ כאשר במקור היה אמור להיות הפרש של 7 שעות בין הנחיתה לאירוע חתונה אליו הייתה מוזמנת.
"הייתי אמורה לנחות בארץ ב-11:00 בבוקר ולהגיע לחתונה ב-18:00 ביפו", כתבה בירנבוים בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.  "כמעט והמראנו אבל משהו התקלקל במטוס ברגע האחרון, ואחרי 3 שעות על הסיפון החליטו להוריד אותנו", כתבה בירנבוים.
"רעבים ועייפים חיכינו בגייט שיתקנו את המטוס. כמו אחות קטנה מדופלמת, התחלתי לבכות ולהודיע לכל אנשי הצוות שאני חייבת לעלות לטיסה כלשהי בדחיפות כי אני צריכה להגיע לחתונה. ואז הטיסה בוטלה!".
למרות ביטול הטיסה הצליחה בירנבוים לעלות על טיסה חלופית: "עם מספיק נחישות והרבה מזל, הצלחתי לעלות על טיסת הלילה לישראל שיצאה בחצות". בנוסף כתבה בירנבוים כי יצא לך שמושב שלידה התיישבה מאפרת שאיפרה אותה לקראת האירוע. לאחר מכן פרסמה בירנבוים כי "הספיקה בול לחתונה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי זאת? את מי היא מענינת? (ל"ת)
    רוטנר 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור