תקשורת ומדיה

תקלה חמורה באתר "גלובס": זו ההודעה הדרמטית לקוראים

האתר של עיתון "גלובס" נמצא בשעות אלו תחת אירוע אבטחה חמור, ובאתר הודיעו לקהל הקוראים שלהם כי ייתכנו שינויים ושיבושים בשירות
מערכת ice | 
גלובס (צילום vecteezy, Magma Images)
כלי התקשורת גלובס נמצא בשעות אלו (חמישי) תחת מה שנראה כמו מתקפת סייבר, שהביאה את האתר לפרסם הודעה מיוחדת ודרמטית לקהל הקוראים שלו, תחת הכותרת "אירוע אבטחה בגלובס".
על אף שבגלובס מנסים להרגיע וכתבו כי התקלה נמצאת בטיפול, עם זאת הם הודיעו על שיבושים שיכולים להתרחש במהלך היום ואף דיווחו על בעיית גישה למחשבי הארגון, בנוסף לשיבושים בשירותים מסוימים. 

מתוך אתר גלובס

כזכור, לאחרונה התקיים באוניברסיטת תל אביב, כנס שעוסק בהעלאת המוכנות ואתגרי הגנת הסייבר, במסגרת CyberWeek שבוע הסייבר בתעשייה הישראלית. בכנס נאם גם גדי פורטנוי, מנכ"ל הרשות הלאומית להגנת הסייבר שהציג נתונים מדאיגים עד מאוד.
פורטנוי התייחס בדבריו לתחום ביטחון הסייבר ולהשפעות של מלחמת חרבות ברזל על עולם זה. לדבריו, כמות מתקפות הסייבר מאז ה-7 באוקטובר הוכפלה פי 3 והנזק הנגרם ממתקפות אלו מוערך בכ-12 מיליארד שקל בשנה האחרונה.
מי שעוד חוה מתקפת סייבר לאחרונה בתקשורת הישראלית היה תאגיד השידור שיצא בהודעה רשמית, בה נאמר כי בסוף חודש אפריל בוצעה כנגד תאגיד השידור הישראלי מתקפת סייבר, בניסיון ובמטרה של גורמים עוינים ככל הנראה לחדור למערכות הדיגיטליות של הארגון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה