תקשורת ומדיה

הוט חוטפת תביעה במיליונים: העלו מחירים בלי ליידע את הלקוחות?

חברת התקשורת הישראלית הוט מסתבכת, זאת לאחר שהוגשה בקשה לתביעה ייצוגית נגדה על סך של 2.5 מיליון שקל, זאת לאחר שלקוחות של החברה טוענים כי היא העלתה מחירים על השירות של ה-VOD, בתקנון שהיא בעצמה ניסחה, ומבלי ליידע אותם לכאורה
מערכת ice | 
הוט (צילום Magma Images)
חברת התקשורת הישראלית הוט מסתבכת, זאת לאחר שהוגשה בקשה לתביעה ייצוגית נגדה על סך של 2.5 מיליון שקל, זאת לאחר שלקוחות של החברה טוענים כי היא העלתה מחירים על השירות של ה-VOD, בתקנון שהיא בעצמה ניסחה, ומבלי ליידע אותם לכאורה.
על פי הדיווח היום (חמישי) של YNET, התביעה הוגשה על ידי לקוח של חברת הוט, בשל "התנהלות אנטי צרכנית מובהקת" של החברה לטענתו. אותו לקוח טוען כי הוט גבתה כסף מצרכנים תוך הפרת החוזה עמם, זאת לארח שהיא לטענתו החליטה להסיר על דעת עצמה תכנים מחבילות השירותים שאליהם צורפו לקוחותיה, ולמעשה לטענתו החלה לגבות עבור שירותים אלה תשלום נפרד, ובכך הפרה את החוזה שחתמו עמה הלקוחות.
על פי הנטען, הוט הודיעה במאי 2024 כי החל מיולי היא תחל לגבות 14.90 שקל בחודש על שירות ה-VOD, כאשר אותו לקח הצטרף במרץ למסלול המוזל של החברה -נקסט, זאת לאחר שהחברה הודיעה כי ישנו מבצע, במסגרתו אם יצטרף לשירות, ישלם 79 שקל לחודש על טלוויזיה ואינטרנט לשנה כולל VOD. אלא שמאז, החברה החליטה שהיא מעלה את המחיר ל-VOD, אך אותו לקוח שילם יותר, למרות החוזה לטענתו שחתם עם החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה