תקשורת ומדיה

הבן של אייל ברקוביץ' ממשיך לעורר סערה: "סמרטוט"

לאחר שבנו של אייל ברקוביץ' עקץ את השר איתמר בן גביר וכתב: "אני רוצה שאתה ושובאל תבואו לשטוף לי את האוטו", מיהר שובאל בן גביר להגיב. שובאל בן גביר:  "אשקול זאת, בכל מקרה סמרטוט כבר יש לנו"

מערכת ice |  2
אייל ברקוביץ' (צילום קשת 12)
ליאור ברקוביץ', בנו של אייל ברקוביץ', מרבה לצייץ נגד חברי הממשלה והעומד בראשה, בנימין נתניהו. לאחר שעקץ את יאיר נתניהו בציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) וכתב "לכל הביביסטים: התקדמתי בחיים ואני לא גר יותר עם אבא, אז זה אומר שעקפתי את יאיר", כעת הגיע תורו של שובאל בן גביר, בנו של השר לביטחון פנים. 
לאחר שהשר איתמר בן גביר צייץ "דרעי רוצה עסקה מופקרת וכניעה, אני רוצה לחץ צבאי והכרעה", מיהר ליאור ברקוביץ' להגיב לו וכתב: "ואני רוצה שאתה ושובאל תבואו לשטוף לי את האוטו". בתגובה לכך, מיהר שובאל בן גביר, בנו של השר לביטחון פנים, להגיב לאותו ציוץ של ברקוביץ' וכתב: "אשקול זאת, בכל מקרה סמרטוט כבר יש לנו".
 
כאמור, בנו של אייל ברקוביץ' מקפיד למתוח ביקורת חריפה על תומכי הממשלה ובנימין נתניהו. בחודש יוני האחרון פרסם ליאור ברקוביץ', בנו של אייל ברקוביץ', ציוץ ברשת החברתית X ומתח ביקורת על חבר הכנסת צבי סוכות. "עוד אפס שנכנס לרשימה ושמו צבי סוכות. יש לך גם שם של מסכן. מה זה צבי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ״מה זה צבי״? שאל הבן של אייל ??????? (ל"ת)
    יוני 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איזה סמרטוט זה החינוך שקיבל.
    מאיר 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התפוח לא נופל רחוק מהעץ.
    סגור