תקשורת ומדיה

אבל בעולם התקשורת: מי רצח את מגישת הטלוויזיה לעיניי בנה בן ה-4?

מגישת הטלוויזיה המקסיקנית האהובה, פאולה סאלסדו, נרצחה ביריות לעיניי בנה בן ה-4 בזמן שהלכה עמו לקרקס. כעת, ספקולציות רבות רצות ברשתות החברתיות במקסיקו בניסיון להבין מי רצח את סאלסדו. בעוד שהדיווחים מדברים על שוד מזוין, יש מי שגורס את הטענו ומציג עובדות אחרות לחלוטין
מערכת ice | 
פאולה סאלסדו (צילום טוויטר paO_salcedo)
טרגדיה גדולה פקדה השבוע את עולם התקשורת והספורט במקסיקו, זאת לאחר שמגישת הטלוויזיה האהובה, פאולה סאלסדו, נרצחה ביריות לעיניי בנה בן ה-4 בזמן שהלכה עמו לקרקס. כעת, ספקולציות רבות רצות ברשתות החברתיות במקסיקו בניסיון להבין מי רצח את סאלסדו.
נתחיל מהסוף. סלסאדו, מגישת תוכנית ספורט בעבר ואחותו של כדורגלן קרוס אזול המקומית, קרלוס סאלסדו, נורתה מספר יריות בגופה לעיניי ילדה, בזמן שקיבלה שיחת טלפון ועצרה את הליכתה, כשלפתע רכב עצר, יה בה מספר פעמים ונמלט מהמקום.
מגישת הטלוויזיה פונתה מיד על ידי חבריה לבית החולים המקומי, שם נקבע מותה. בעקבות כך, במשטרה התקשו מאוד למצוא ראיות לרצח. בנוסף, הרכב שירה בה למוות היה בלי לוחית רישוי, מה שמחזק עוד יותר את הטענה שמדובר ברצח שתוכנן מראש. 
על פי כל הדיווחים, ככל הנראה מדובר בניסיון לשוד מזוין שלא צלח. אלא שכעת, הספקולציות במדינה חוגגת. המעריצים של סלסאדו טוענים כי הייתה בסכסוך מתמשך עם אביה ואחיה. מנגד, ישנן טענות שעולות בקשר לכך שהיא הייתה בסכסוך מתמשך עם אחד מעמיתיה לעבודה, שהתאהב בה, אך זו דחתה אותו. בערב הרצח הוא העלה תמונה לרשתות החברתיות עם בקבוק בירה וכתב "לחיים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה