תקשורת ומדיה

האם בקרוב תוכלו להקשיב לתחנות הרדיו האזורי בכל הארץ?

הצעת חוק חדשה שתעלה מחר במליאת הכנסת תרחיב את טווח השידור. שר התקשורת קרעי פרסם ציוץ בו הבהיר את תמיכתו ואמר כי מדובר בדרך "לעצור את המונופול של רשת ב' וגלי צה"ל". המתנגדים טוענים: מקדם מקורבים לליכוד
מערכת ice | 
רדיו (צילום shutterstock)
האם בקרוב תוכלו להקשיב לתחנות הרדיו האזוריות בכל הארץ? הצעת חוק חדשה של שר התקשורת שלמה קרעי מציעה להרחיב את שידוריהן של התחנות הפרטיות והאזוריות לכל הארץ. בציוץ שפרסם היום (שלישי) השר ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) הצהיר כי  מדובר במהלך ש"יעצור את המונופול של רשת ב' וגלי צה"ל". 
המהלך יאפשר לתחנות פרטיות, שמוחזקות בידי גורמים עסקיים פרטיים, להפוך לארציות. לדברי השר, מדובר במהלך שיעלה פחות כסף ויספק יותר ערוצים. הצעת החוק צפויה לעלות מחר במליאת הכנסת. "מחר תעלה למליאה הצעת חוק שאני תומך בה, בהובלת הליכוד", כתב השר, "חתומים עליה ממגוון סיעות, כולל יו"ר הקואליציה ורכזת האופוזיציה", הוסיף. 
 
אם תעבור הצעת החוק תחנות הרדיו גלי ישראל, קול ברמה, קול חי, רדיו דרום, צפון ועוד יוכלו להיות נגישות בכל רחבי הארץ. על הצעת החוק כתב השר: "אני כאן בשבילכם, המאזינים, ושום אינטרס מסחרי של גורם כזה או אחר לא יעצור אותנו". מתנגדים לחוק טוענים כי מדובר בקידום אינטרסים של מקורבים לקרעי ולעמדותיו. למשל, הבעלים של רדיו קול חי הוא גם הבעלים של ערוץ 14.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה