תקשורת ומדיה

אלמוג בוקר חושף את האמת: "הם אמרו שאני משקר"

עיתונאי חדשות 13 חושף כי דיצה הימן, אשר נחטפה והוחזרה לישראל בחודש נובמבר, הוחזקה ברצועת עזה על ידי מורה שעובד בבית הספר של ארגון הסעד הפלסטיני - אונר"א. נזכיר כי בעבר בוקר טען זאת ו"חטף" מהארגון - שטען כי הוא משקר לגמרי
מערכת ice | 
אלמוג בוקר (צילום מסך חדשות 13)
זמן קצר לאחר עסקת החטופים של חודש נובמבר, העיתונאי אלמוג בוקר פרסם כי אחת החטופות (שכעת מתברר כי מדובר בדיצה הימן), טענה כי היא הוחזקה לא על ידי אחד ממחבלי חמאס – אלא דווקא על ידי מורה של אונר"א, שהואשמו לא פעם בכך שלקחו חלק בטבח ה-7 באוקטוברבארגון הסעד הפלסטיני החליטו לא להתנצל, אלא דווקא לדרוש מבוקר למחוק את הפוסט בטענה שהוא שקרי. כעת, האמת מאחורי הדיווח מתגלה.
בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, נכתב: "אני משקר? אונר"א, הארגון שקורא לעצמו "פעיל למען זכויות אדם", אמרו שאני משקר. עכשיו אפשר לומר: דיצה הימן היא החטופה שהוחזקה על ידי מורה של אונר"א ברצועת עזה במשך יותר מ-50 יום". בהמשך ציין בוקר כי ב-ynet נחשף על תביעת ענק שהוגשה נגד הארגון, במסגרתה היימן עצמה חשפה כי מי שהחזיק בה היה מורה שעבד בבית הספר של אונר"א.
אונר”א ידעה שהיא שוכרת טרוריסטים ושהכספים והמתקנים שלה משמשים לאלימות, אבל שותפותה של אונר”א בתשלום והעצמת טרוריסטים ללמד ולהקצין דור של ילדי עזה הייתה אולי אפילו יותר רעה וטרגית”. לסיכום הוא כותב: "אונר"א = ארגון טרור על מלא".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה