תקשורת ומדיה

כתבת חדשות 12 מותקפת: "נתפסו בשקר, משחקת אותה הקורבן"

התיעוד של הכתבת יולן כהן נדחפת על ידי שוטר במהלך הפגנה הפך לוויראלי, אלא שהצל הציג דווקא צד אחר למטבע. בסרטון שהעלה, מסביר שכהן דחפה תחילה שוטרת מג"ב ורק לאחר מכן נדחפה על ידי השוטר. "תפסתי את חדשות 12 ואת כל התקשורת בשקר!!", טען
מערכת ice |  4
יולן כהן (צילום יחצ)
בהודעת חדשות 12 הרשמית למקרה נמסר: "אנו מגנים את התקיפה של כתבתנו, יולן כהן, מצד שוטר במהלך סיקור המחאה הערב בתל אביב ודורשים מהמשטרה לערוך בירור לנסיבות המקרה". גם כהן עצמה התייחס למקרה המטריד בתוכנית של אברי גלעד ויאיר שרקי ואמרה: "אנחנו תמיד מקפידים לא להפריע לשוטרים ולא למפגינים, אבל הערב נראה שהמשטרה חצתה גבול. הפרשים עולים על מדרכות, מפעילים אלימות קיצונית שאני לא חושבת שראינו כמותה. זה עבר כל גבול".
אלא שנראה כי המקרה ממש לא מתקרב לסיומו, מאחר ובפוסט שהעלה הצל לחשבון האינסטגרם שלו הוא מציג נקודת מבט אחרת לגמרי למקרה. "תפסתי את חדשות 12 ואת כל התקשורת בשקר!! הם מפמפמים לנו ששוטר תכף את כתבת 12 יולן כהן, אבל כששמים בהילוך איטי רואים שיולן כהן דחפה בכוח את לוחמת מג"ב ועוד משחקת אותה הקורבן ולספר שהיא הותקפה".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יולן כהן את בושה לערוץ 12
    רוני חיים 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יולן כהן ,את הגורם לדחיפה שכן את זו שדחפת את השוטר על מנת להביא לשידור את הגואל נפש של ההפגנה הבזוייה. בנוסף קיבלת פרס עלית לשידור כגבורה בתוכנית של בן טולילה המוקיון והאיש הנחמד שלידו!! קטורזה !
    סגור
  • 3.
    ערוץ 12 הבאים בתור אחרי 13. תתבישו שקרנים. (ל"ת)
    אילנה 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 2.
    היא מדהימה !
    מאור 06/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 4
    לא להתעסק עם יו ןי כהן ! עיתונאית וכתבת שטח מדהימה, ובנוסף לכל גם אישה מהממת ביופיה ובכל הפרמטרים !ממש יצירת אומנות של הטבע ! חבל שדה-וינצי לא חי בימינו,כי בטוח היה מצייר את דיוקנה במקום המונה ליזה...
    סגור
  • 1.
    לא צל, פשיסט אמיתי
    מוטי 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מה כבר אפשר לצפות מפשיסט ? שיגן על הדמוקרטיה ?
    סגור