תקשורת ומדיה

כתבת הערוץ החדש בישראל נשדדה במהלך סיקור: דרמת הענק נחשפת

הכתבת לי עייש, שלאחרונה החלה לעבוד בערוץ i24News, עברה אירוע דרמטי במיוחד במהלך סיקור בבית החולים איכילוב, לשם הגיעו החטופים שחולצו משבי החמאס, כאשר הארנק שלה נשדד ממנה. עייש פנתה לשוטרים שהיו במקום. כך הסתיימה הדרמה
מערכת ice | 
לי עייש (צילום פרטי)
הכתבת לי עייש, שעבדה בעברה ברשת 13 ורק לאחרונה עברה לערוץ החדש שעולה לשידור בפעם הראשונה בשפה העברית בישראל - i24News, עברה אירוע דרמטי במיוחד במהלך סיקור שעשתה בבית החולים איכילוב, לשם הגיעו החטופים שחולצו משבי החמאס, ביניהם נועה ארגמני, אלמוג מאיר ז'אן, שלומי זיו ואנדריי קוזלוב.
על פי דיווח היום (ראשון) ב-TMI, עייש הגיעה כאמור לסקר את החזרת החטופים, אלא שעד מהרה גילתה כי מישהו שדד ממנה את הארנק שלה. עייש פנתה מיד לשוטרים שהיו במקום וסיפרה להם כי היא נשדדה. בתוך דקות ספורות, שוטרי מרחב ירקון ואנשי הביטחון של בית החולים איכילוב איתרו את הגנב שגנב מהכתבת את הארנק והשיבו אותו אליה.
כזכור, עייש הייתה אחת מהראשונות שמונו לעבוד בערוץ החדש בישראל, כשהיא תשמש בתפקיד כתבת המשטרה והפלילים של הערוץ. אחריה, הגיע גל של כתבים ומנחים שהצטרפו לערוץ, בהם בין היתר אורן וייגנפלד ומירי מיכאלי, שיגישו את מהדורת החדשות, וצבי יחזקאלי, שיעבור לשמש כמגיש ופרשן בערוץ.
בהמשך הגיע גם ניב גלבוע, אורי קואל ולצידם נבחרת הכתבים, בהם דור כהן (צבא), נדב אלימלך (פוליטי), סיון סיסאי (תרבות), ספיר לוי (צרכנות), קובי דהן (דתות), ינון שלום יתח (ירושלים, שטחים והתיישבות), כאשר כל העת מצטרפים כתבים נוספים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה