תקשורת ומדיה

נסראללה באיום חריג: האם חיזבאללה מתכנן לפלוש לגליל?

מנהיג ארגון הטרור נשא נאום במהלכו טען כי קפריסין מסייעת לישראל, והזהיר כי אם תפתח את בסיסה הצבאיים לטובת צה"ל - קפריסין תיחשב גם כן חלק מהמלחמה. עוד אמר: "אני קובע מתי תושבי הצפון יחזרו לבתים שלהם"
מערכת ice | 
נסראללה בוכה (צילום צילום מסך מתוך נאום נסראללה)
היום (רביעי), מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה (שרק לאחרונה נפרד מאימו שהלכה לעולמה), נשא נאום בנוגע למלחמה המתמשכת בין ישראל לחמאס, שמשפיעה באופן ישירות על החזית הצפונית. הנקודה המעניינת והחריגה ביותר שאמר הייתה כאשר איים באופן ישיר על קפריסין, במידה וזו תעזור לישראל. "אם קפריסין תפתח את שדות התעופה שלה ואת בסיסה בפני ישראל לשימוש במלחמה, אז קפריסין תהיה חלק מהמלחמה".
עוד ציין נסראללה כי צה"ל מתאמן בכל שנה בקפריסין מכיוון שהאזור מזכיר את לבנון. לדבריו, במידה וישראל תתקוף באופן מאסיבי יותר בלבנון – כל אזור הגליל ייכבש, והוסיף: "אני קובע מתי תושבי הצפון יחזרו לבתים שלהם". לטענתו, העובדה כי מדינות רבות בעולם נמצאות בלחץ בשל התחממות הזירה הצפונית, היא בין היתר בשל העובדה כי אמצעים טכנולוגיים רבים של ישראל נפגעו.
נזכיר כי רק אתמול (שלישי), ארגון הטרור פרסם תיעוד מטריד במיוחד באורך של 9:31 דקות שצילם כלי טיס המשוטט באזור חיפה ומצלם את בסיס חיל הים, ומתקנים שנחשבים למסווגים, באיכות גבוהה למדי. אותו כלי הצליח לחזור ללבנון מבלי שיורט על ידי ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה