תקשורת ומדיה

צלם ידיעות אחרונות הותקף באכזריות ע"י מתנחלים: צפו בתיעוד הקשה

צלם העיתונות המוכר, שאול גולן, טען לפני כחודשיים כי הוא הותקף באזור דומא על ידי מתנחלים מהאזור. כעת, התיעוד המחריד נחשף, בו ניתן לראות את גולן מותקף באלימות קשה מאוד, בבעיטות, דחיפות ואגרופים, כאשר כל הציוד שלו נשבר, נשרף ונהרס כליל. צפו
מערכת ice |  5
בניין ידיעות אחרונות (צילום אייס)
צלם העיתונות המוכר, שאול גולן, טען לפני כחודשיים כי במהלך עבודתו כצלם של "ידיעות אחרונות" ו-"YNET" הוא הותקף באזור דומא על ידי מתנחלים מהאזור, זאת בזמן שסיקר את האירועים הקשים שהתרחשו באזור בין מתנחלים לפלסטינים. לדבריו, המתפרעים שרפו את ציוד הצילום שלו ושברו באלימות את ידו. 
אתמול (שלישי) ב"כאן 11" חשפו תיעוד מחריד במיוחד מהאירוע, בו נראים חבורת של מתנחלים קיצוניים מכים באכזריות את גולן. בסרטון שהופץ ניתן לראות את אותם מתנחלים מכים באכזריות ברוטלית את הצלם הוותיק, דוחפים אותו, ובועטים בו כשהוא על הרצפה. 
בהמשך, אחד מהמתנחלים גונב את תיקו של גולן, לוקח אותו הצידה ומנפץ לו את המצלמה. בתיעוד ניתן לראות חייל צה"ל בתפקיד שעומד עם חברות הקיצוניים אך אינו עושה דבר.
מי שהזדעזע מהתיעוד הוא יו"ר מפלגת העבודה, יאיר גולן, ששיתף אותו בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "ככה בדיוק נראים תהליכים. לראות ולא להאמין. מדינת יהודה ונציגיה בממשלה ובכנסת הם איום קיומי על הדמוקרטיה הישראלית. אני קורא למצות את הדין עם התוקפים במהרה. אסור לתת למקרים כאלה לעבור בשתיקה". צפו בתיעוד המחריד:
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    כל אחד מקבל מה שמגיע לו!!!! (ל"ת)
    אסף 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    לי נראה שהתוקפים ערבים. (ל"ת)
    עלילות דם 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    ארגון טרור
    מוטי 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 3
    כך נראה ארגון טרור בפעולה. פשיסטים ארורים הפועלים בחסות הפשיסט בן גביר והם אינם שונים מכל ארגון טרור אם זה דע"ש, חיזבאללה, חמאס או החוטים. צריך לטפל בהם כפי שמטפלים בארגון טרור.
    סגור
  • 2.
    פרובוקטור
    שמילץ 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הגיע בזמן הלא נכון כאשר הדם של הנער עדיין חם מה שמעניין את גולן התגובה של הנערים ולא הרצח של הנער.
    סגור
  • 1.
    מתנחבלים לכל דבר - יש לכם רשות לפתוח באש ולנטרל !! (ל"ת)
    הלך עלינו 06/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור