תקשורת ומדיה

מגלובס למנורה מבטחים: זה הבכיר שפורש מהעיתון הכלכלי

עזיבה משמעותית בגלובס: כתב הבנקאות והביטוח, רועי ויינברגר, ימונה לדובר הקבוע של מנורה מבטחים - חברת הביטוח הגדולה שהייתה ללא מערך דוברות אינסייד במשך תקופה. יעזוב את העיתון הכלכלי לאחר 3 שנים
יהודה לוינגר | 
גלובס (צילום Magma Images)
לאחר תקופה בה לא היה דובר קבוע לחברת הביטוח, יחל בעבודתו כדובר הקבוע של מנורה מבטחים, רועי ויינברגר -  כתב הביטוח והבנקאות של העיתון הכלכלי גלובס.
ויינברגר עבר לעיתון הכלכלי לפני כ-3 שנים, ולפני כן שימש כעורך של "עדיף" פלטפורמת תוכן המסקרת את תחומי הביטוח והפנסיה כבר מעל שני עשורים. באפריל 2021 עבר כאמור לעיתון גלובס ככתב הביטוח והבנקאות של העיתון והחליף את רון שטיין שמונה אז לאחראי אסטרטגיה רגולטורית בבנק הבינלאומי. ויינברגר עבד ב-6 שנים ב-"עדיף", ובפרידתו הודה לעופר נוריאל הבעלים.
בשלוש השנים האחרונות סיקר את תחום הבנקאות והביטוח בעיתון הכלכלי גלובס, ועתה הוא עובר לג'וב הבא שלו כדובר של חברת הביטוח מנורה מבטחים, וזאת לאחר שלחברת הביטוח לא היה מערך דוברות אינסייד מוסדר במשך תקופה.
רק לפני כחודש עמיתי ומבוטחי קבוצת מנורה מבטחים, הרוויחו לא פחות מ-800 מיליון  שקל לאור העלייה במניית אינבידה מתחילת השנה. במנורה מבטחים מציינים כי החברה הגדילה את האחזקות במניה ברבעון הראשון של השנה, מה שתרם להגדלת הרווח עבור עמיתי ומבוטחי הקבוצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה