תקשורת ומדיה

אבל בתקשורת: צלם העיתונות המוכר הלך לעולמו בגיל 65 בלבד

מאיר פרטוש, שצילם את האירועים המרכזיים ביותר בישראל בעשורים האחרונים, הלך לעולמו זמן קצר לפני שהיה אמור לחגוג את יום הולדתו ה-66. ממשפחתו נמסר: "מאיר נלחם בימים האחרונים כמו גיבור. הוא היה עטוף כל הזמן בחברים ובמשפחה. עכשיו הוא כבר לא סובל יותר"
מערכת ice | 
עיתונים-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
מאיר פרטוש, צלם העיתונות שהיה אמור לחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-66, הלך לעולמו שלשום (שישי). הלווייתו תתקיים היום (ראשון), בשעה 17:30 בבית העלמין שביקום. מדובר באחד מהצלמים המוכרים בישראל, אשר לקח חלק בצילום אירועים מרכזיים שהתרחשו במהלך העשורים האחרונים והיווה עמוד תווך בתחום זה.
כפי שנכתב בישראל היום, עם דבר הידיעה משפחתו בחרה לשחרר הודעה ובה נכתב: "מאיר נלחם בימים האחרונים כמו גיבור. הוא היה עטוף כל הזמן בחברים ובמשפחה. עכשיו הוא כבר לא סובל יותר". גם הצלם יוסי אלוני התייחס למותו, ושיתף כי הוא היה חבר יקר אשר התחיל את הקרירה שלו בשנות השמונים, ומאז לא הפסיק. "היה אדם חרוץ, נתן מכל הלב, איש משפחה ושותף אמיתי".
שי ספיר, סגן דוברת משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור, ספד לו בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר), וכתב: מאיר פרטוש איננו. זכיתי לעבוד איתו כמפיק בריכוז הכתבים של ידיעות. צלם נהדר ואדם מקסים, עם החיוך הנצחי והקול הצרוד. יהי זכרו ברוך".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה